میهن صنعت:

پروين: دايي حق دارد ناراحت باشد

میهن صنعت: علي پروين مي‌گويد علي دايي حق دارد که در اين شرايط ناراحت باشد. او اميدوار است بتواند مشکلات مالي پرسپوليس را حل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره ادامه اعتصاب بازيکنان پرسپوليس در اعتراض به شرايط مالي نامناسب اين باشگاه اظهار کرد: ان‌شاءالله اين شرايط تمام مي‌شود. بازيکنان بايد به ما زمان بدهند. البته ما مي‌دانيم که آنها حق دارند. در اواخر ليگ هستيم و چند بازي ديگر بيشتر نمانده است و آنها پول‌شان را نگرفته‌اند.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: ما چند روز پيش جلسه‌اي به همراه اعضاي هيات مديره با دايي برگزار کرديم و در آنجا 10 روز مهلت خواستيم که به باشگاه پول بياوريم. بازيکنان بايد شرايط باشگاه را هم ببينند.

پروين در واکنش به انتقاد دايي از مديريت باشگاه گفت: به هر حال دايي هم حق دارد. مگر او چقدر مي‌تواند به بازيکنان قول بدهد و امروز و فردا کند.؟ با اين حال بايد شرايط ما را هم ببينند. من به دايي حق مي‌دهم ناراحت باشد.

مديرعامل پرسپوليس درباره اينکه گفته مي‌شود در حال حاضر در پرسپوليس تنهاست گفت: فعلا که کسي به ما کمک نکرده است. به هر حال وزارت ورزش هم بايد فکري بکند. مشکلات زيادي داريم. يکي از آنها مسئله ماشين‌هاي بازيکنان است که بايد هرچه زودتر حل شود. يک قول پاداش هم به بازيکنان داده‌ايم که به اميد خدا زود پرداخت مي‌شود.

او درباره اين انتقاد که چرا از زماني که مديرعامل پرسپوليس شده به تمرين اين تيم نرفته، گفت: من به بازيکنان قول پاداش داده بودم و احتمالا فردا پس فردا با آماده شدن اين پاداش به تمرين مي‌روم و با بازيکنان صحبت هم مي‌کنم. چه کسي گفته من دوست ندارم سر تمرين بروم. من که از خدايم است با بازيکنان صحبت کنم.

پروين گفت: شرايط واقعا سخت است. فعلا بايد دو سه مشکلي که پيش رو داريم را حل کنيم. يکي بحث پاداش‌هاست. اگر بخواهيم مقابل بازيکنان دست‌مان پر باشد بايد حداقل 10 ميليارد داشته باشيم. شرايط مالي باشگاه اصلا خوب نيست.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41189
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه