وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد؛

پروژه تولید موتور سه سیلندر ملی ثمره برجام است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم رونمایی از موتور ۳ سیلندر سایپا عنوان داشت : آنچه که ما حق انجام آن را نداریم، استراحت در حوزه صنعت است.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم رونمایی از موتور ۳ سیلندر سایپا عنوان داشت : آنچه که ما حق انجام آن را نداریم، استراحت در حوزه صنعت است.

محمدرضا نعمت زاده افزود : خوشحالیم که بحث شرکت های دانش بنیان در کشور جدی شده است و باید اذعان داشت که این اتفاقات از برکات دولت تدبیر و امید است.

وی بیان داشت : برجام در تمامی مباحث راهگشا بوده و این پروژه نیز ثمره برجام است. به لطف برجام در بحث صنعت هیچگونه محدودیتی نداریم و تنها موضوعات بانکی دچار مشکل است که امیدواریم این مشکل نیز برطرف شود.

نعمت زاده خاطرنشان کرد : موضوع نوآوری بسیار حائز اهمیت است و ما باید در صنایع کشور بیش از پیش به آن بپردازیم.

وزیر صنعت تصریح کرد : صنعت خودرو به عنوان صنعت پیشران از درجه اهمیت بالایی برخوردار است چنانکه دیدیم مقام معظم رهبری نیز به موضوع نوآوری در این صنعت پرداخت.

وی افزود : با تلف کردن وقت به جایی نخواهیم رسید و از مسئولان سایپا انتظار داریم‌افراد عاشق و دلسوز را در ادامه مسیر توسعه این شرکت قرار دهد چرا که سرعت عمل عنصر مهم در این صنعت است.

نعمت زاده در پایان بیان داشت : قرارداد با قطعه سازان در این طرح بسیار حائز اهمیت است که از دوستان ما انتظار داریم که توجه ویژه ای به آن شود تا داخلی سازی کامل و کافی صورت گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=127747
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه