میهن صنعت گزارش می دهد؛

پست اینستاگرامی مدیر عامل تسلا به مناسبت بزرگداشت کمال آتاتورک

مدیر عامل تسلا و SpaceX، ایلان ماسک در صفحه ی اینستاگرامش به مناسب در گذشت کمال آتاتورک تصویری از خود در ترکیه منتشر کرد و بیش از یک میلیون کاربر این پست را لایک کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیر عامل تسلا و SpaceX، ایلان ماسک در صفحه ی اینستاگرامش  به مناسب در گذشت کمال آتاتورک تصویری از خود در ترکیه منتشر کرد و بیش از یک میلیون کاربر این پست را لایک کردند.

این عکس  در روز جمعه مصادف با سالگرد کمال آتاتورک، نخستین رییس جمهور ترکیه مدرن منتشر شده و عنوان پر لایک ترین پس اینستاگرام  ایلان ماسک را به خود اختصاص داد.

علاوه بر آن، این تولید کننده ی خودروهای الکتریکی و خود ران در توییت خود به نقل از کمال آتاتورک نوشت: " اگر سخنان من برخلاف علم بود، علم را انتخاب کنید."

پیش از این، ایلان ماسک  در سفر به ترکیه، تصویری از خود در کنار رییس جمهور ترکیه، رجب اردوغان منتشر کرد که مربوط به مذاکرات آن ها در خصوص همکاری کارخانه های ترکیه با شرکت تسلا و  SpaceX می شود.

رجب اردوغان طی پیامی در 79 امین سالگرد مصطفی کمال آتاتورک به وی ادای احترام کرده و اظهار داشت: جنگ استقلال ما به رهبری مصطفی کمال با دستاوردهای قابل توجه ای همراه بود و  اراده و خواست مشترک مردم یعنی جمهوریت را برایمان به ارمغان آورده است. وی یک سرباز قهرمان وطن و رهبری قابل احترام است."

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=138390
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه