میهن صنعت:

پشت پرده خط خوردن ملی‌پوش فوتسال ایران/ تست دوپینگ “جاوید” مثبت شد

میهن صنعت: در حالی که هنوز چند ماه از اتمام دوران محرومیت حمید احمدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به خاطر استفاده از مواد نیروزا نگذشته است، این‌بار تست دوپینگ یک ملی پوش دیگر مثبت شده تا این بازیکن شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست بدهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، 14 بازیکن تیم ملی فوتسال در حالی روز یکشنبه آخرین تمرین خود را قبل از سفر به ویتنام برای حضور در مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا انجام دادند که نام محمد کشاورز و مهدی جاوید از فهرست نهایی خط خورده بود. ماجرای خط خوردن کشاورز از تیم ملی که در روزهای گذشته سوژه اصلی فوتسال ایران بود و قابل پیش بینی بود که کاپیتان تیم ملی به این دوره از مسابقات جام ملت‌ها نرود.

با این حال غیبت یکباره مهدی جاوید در آخرین تمرینات تیم ملی باعث تعجب کسانی شد که روز یکشنبه در سالن آکادمی تیم‌های ملی حضور داشتند. مسئله‌ای که حتی در ابتدا باعث تعجب خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی هم شد و در نهایت بعد از صحبت‌هایی که اطرافیان تیم ملی با خسوس داشتند، توانستند وی را در جریان اتفاق رخ داده برای جاوید قرار دهند.

خسوس در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرده بود که از غیبت و خط خوردن جاوید سورپریرایز شده است. این صحبت به خوبی نشان می‌داد که خط خوردن بازیکن تیم ملی فوتسال کاملا اجباری و خارج از اختیار سرمربی بوده است. هرچند خسوس کاندلاس از اعلام دقیق غیبت جاوید خودداری کرد ولی با کدهایی که در صحبت‌هایش قرار داد می‌شد حدس زد مثبت بودن تست دوپینگ جاوید، عامل خط خوردن این بازیکن بوده است.

کادر فنی تیم ملی تاکید داشت تا این خبر به هیچ عنوان قبل از حضور تیم ملی در جام ملت‌ها رسانه‌ای نشود ولی سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال آب پاکی را روی دست همه ریخت و با تایید مثبت بودن دوپینگ جاوید، به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه وقتی بازیکنان ما آسیب می‌بینند بعضی از پزشکان تیم‌ها داروهایی تجویز می‌کنند که بعدا مشخص می‌شود این داروها غیر مجاز بوده است. جاوید هم در این زمینه مثل حمید احمدی شد. خسوس روی جاوید حساب باز کرده بود ولی به یکباره اعلام کردند تست دوپینگش مثبت شده است.

به گزارش مهر، البته افتخاری تاکید کرد که برای حل مشکل جاوید و کم شدن محرومیت احتمالی‌اش تمام تلاشش را به کار خواهد بست: من برای کاهش محرومیت احمدی هم خیلی وقت گذاشتم. اتفاقی که برای احمدی افتاد می‌توانست تجربه خوبی برای سایر بازیکنان باشد ولی من تعجب می‌کنم که چرا این مسئله دوباره تکرار شده است. البته جاوید هنوز برای تجدید نظر وقت دارد و این رای نهایی نیست با وجود این تلاش می‌کنیم تا محرومیت این بازیکن هم زیاد نباشد!

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=46797
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه