با حضور مهندس موسوی، دکتر بازرگان، مهندس نامی و مهندس عاجزی؛

پوستر هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز رونمایی شد

پوستر هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز صبح امروز با حضور مهندس موسوی؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس، دکتر بازرگان؛ مشاور رییس سازمان نظام صنفی کشاورزی کشور، مهندس نامی؛ رئیس هیئت مدیره اتماک و مهندس عاجزی؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  پوستر هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز صبح امروز با حضور مهندس موسوی؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس، دکتر بازرگان؛ مشاور رییس سازمان نظام صنفی کشاورزی کشور، مهندس نامی؛ رئیس هیئت مدیره اتماک و مهندس عاجزی؛  مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق (مجری برگزاری نمایشگاه) رونمایی شد و قرار است که از تاریخ ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز میزبان علاقه مندان و فعالین این حوزه باشد.

نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیرازصبح امروز (چهارشنبه) برگزارشد و مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس در جریان این نشست گفت : نمایشگاه شیراز اولین نمایشگاهی است که پس از شروع کسب و کارهای نمایشگاهی و بعد از شیوع ویروس کرونا فعالیت خودرا آغاز کرد. تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت جدی پیگیری خواهد شد و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: منکر بیماری کرونا نمی شویم اما با وجود همه ی این مشکلات می توانیم نمایشگاه های تخصصی را برگزار کنیم. نمایشگاه امسال قرار است با رویکردی متفاوت افتتاح شود وحضور تشکل های ملی در این نمایشگاه از اهداف اصلی ما خواهد بود.

مهندس حمیدرضا نامی؛  رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشینهای کشاورزی (اتماک) در خصوص این نمایشگاه عنوان کرد: ما پیش بینی می کنیم نمایشگاه کشاورزی شیراز به عنوان یک نمایشگاه با کیفیت معرفی خواهد شد. مجری جدید برگزاری این نمایشگاه در نمایشگاه مشهد نشان داده چه توانایی هایی دارد و ما هم اعتماد کامل در برگزاری با کیفیت این نمایشگاه داریم.

دکتر بازرگان؛ مشاور رییس سازمان نظام صنفی کشاورزی کشور با اشاره به حضور سازماندهی شده کشاورزان در این رویدد گفت: نمایشگاه کشاورزی شیراز فرصت خوبی است تا ظرفیت های بخش کشاورزی را نشان دهیم و اطمینان داریم که این نمایشگاه با شرایط بسیار خوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=208749
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه