میهن صنعت:

پکیج اسپرت پلاس برای مرسدس CLA250

میهن صنعت: خودروی محبوب و خوش قیمت مرسدس CLA250 به زودی با چاشنی اسپرت اضافه و یک پکیج با نام اسپرت پلاس عرضه خواهد گردید. عبارت پلاس نشان می‌دهد که چیزی بیش از آپشنهای متداول در مدل اسپرت را در این مدل دریافت خواهید نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تغییرات بصری شامل سپرهای جلو و عقب متفاوت، رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی AMG با کلیپرهای قرمزرنگ ترمز و یک نوار باریک قرمزرنگ در زیر سپرهای جلو و عقب می‌باشد. فضای داخل کابین نیز با چرم و جیر مشکی رنگ با کوک‌های قرمزرنگ پوشانده شده است. صندلی‌ها اسپرت بوده و کمربندهای ایمنی نیز به رنگ قرمز می‌باشند. ارتقای مکانیکی نیز شامل تنظیم دوباره سیستم تعلیق جلو و یک سیستم جدید اگزوز و بهبود عملکرد ترمزها می‌باشند.
به نقل از پدال موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژر هنوز 208 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیرو توسط گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه به چرخ‌های جلو و یا به هر چهار چرخ در مدل‌های 4MATIC صورت می‌گیرد. شتاب صفر تا 96 کیلومتر این مدل 6.9 ثانیه و نهایت سرعت آن 250 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. بسته اسپرت پلاس مرسدس هنوز قیمت‌گذاری نشده است. اما پکیج اسپرت معمولی 2200 دلار قیمت دارد که به قیمت 30825 دلاری پایه خودرو افزوده می‌شود. مدل 4MATIC نیز 2000 دلار قیمت بالاتری دارد.


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=53765
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه