میهن صنعت :

پیام محرمانه عربستان و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به رژیم صهیونیستی

میهن صنعت : کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی از پیام محرمانه عربستان و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای سران تل آویو درباره طرح صلح پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از میزان، کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: عربستان و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس پیامی را از طریق چند واسطه از جمله تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلیس به دست تل آویو رسانده اند که در آن بر آمادگی این کشورها برای تعدیل آنچه طرح ابتکاری صلح عربی خوانده شده تاکید شده است.

این کانال صهیونیستی افزود: ریاض و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس منتظر پاسخ رسمی اسرائیل به این پیشنهاد که در آن به موضوع عقب نشینی از بلندی های جولان و به رسمیت شناخته شدن حق بازگشت فلسطینیان به سرزمینشان بر اساس طرح عربی پرداخته شده هستند.

کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گفت و گوها درباره تعدیل طرح صلح عربی در صورت موافقت اسرائیل با نظارت مصر برگزار خواهد شد.

در همین حال پیشتر رئیس سابق موساد از روابط پشت پرده استراتژیک رژیم صهیونیستی با عربستان سعودی پرده برداشت.

" تامیر پاردو" که دو ماه پیش از ریاست موساد کنار گذاشته شد، در همایشی در دانشگاه هاروارد گفت: خطر عمده علیه این رژیم، ادامه نبرد با فلسطینی ها است.

پاردو با اشاره به روابط میان اسرائیل و عربستان سعودی گفت که این روابط بدون حل و فصل موضوع فلسطین بهبود نخواهد یافت، اما روابط استراتژیک پشت پرده و در سطوح پایین بین دو طرف ادامه دارد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=84648
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه