میهن صنعت:

پیش‌فروش کلیه محصولات ایران خودرو آغاز شد +جزییات

شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران خودرو منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» به نقل از ایرانجیب ، به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط پیش‌فروش عادی مهر 95 محصولات ایران خودرو به همراه هدایای فروش تعهدی، از روز شنبه 95/07/03 لغایت 95/07/30 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره 1 و 2) ارائه می‌گردد.

جهت نمایش عکس در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

توضیحات مهم :

– هدیه فروش تعهدی – در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو – در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد.

* : در این بخشنامه خودروهای 206 صندوقدار وی 8 و سمند EF7 بنزینی به ترتیب دارای تسهیلات (وام) 150.000.000 و 120.000.000 ریالی برابر ضوابط شرکت هستند.

بدین صورت که امکان پرداخت مبلغ مابه التفاوت – پس از ارسال دعوتنامه – بصورت اقساط وجود خواهد داشت. که جزئیات آن در دعوتنامه مشخص خواهد شد.

– در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می‌باشد .

– هدیه فروش تعهدی صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد .

– هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد .

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=89588
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه