میهن صنعت:

پیش‌نمایشی از مرسدس مایباخ S600

میهن صنعت: قرار است این خودرو نماد لوکس‌ترین مدل مرسدس بنز باشد.

بازگشت مایباخ به صحنه خودروهای لوکس، این بار به‌عنوان بازویی برای ساخت خودروهای مجلل و سوپرلوکس مرسدس بنز با مدل S600 جشن گرفته می‌شود. اینکه چرا مایباخ روی مدلهای S550 مدلی را معرفی نکرده، جای تعجب ندارد زیرا قرار است این خودرو نماد لوکس‌ترین مدل مرسدس بنز باشد.

Mercedes-Maybach S600

Mercedes-Maybach S600


در تیزر پیش از رونمایی در نمایشگاه لس‌آنجلس، دو تصویر از این خودرو منتشر شده‌اند. در اولین تصویر، نام مایباخ را در کنار لوگوی ستاره بنز می‌بینیم و این پاسخ به ابهامی بود که در مورد استفاده از نشان مایباخ به جای مرسدس بنز وجود داشت. در تصویر دوم نیز فضای قسمت عقب کابین را می‌بینیم که مهم‌ترین بخش برای یک خودروی لوکس محسوب می‌گردد.

Regular S600 interior

کابین مرسدس S600 استاندارد


به نظر می‌رسد که مرسدس همان راهی را که در مدل‌های پیشین مایباخ برای تلفیق دنیای لوکس با مدرن پیموده بود، بکار خواهد گرفت. فضایی بسیار لوکس و راحت و بزرگ عقب از پیرایه‌های اشرافی به دور مانده و در عوض تمیز و مدرن تر به نظر می‌رسد. صندلی‌های لوکس مدل اتومن یا عثمانی بسیار راحت به نظر می‌رسند، مخصوصاً با وجود فضای پای گسترش یافته و در کنار آن تزئینات و رنگ‌بندی داخلی با سلیقه ای بسیار زیاد و ظرافت و هنر صورت گرفته به‌گونه‌ای که چشم را خیره می‌کند.

Mercedes-Maybach S 600

Mercedes-Maybach S600 Badge


احتمالاً مدل پولمن این خودرو با طول بیشتر و دو درب اضافی هم برای تشریفات معرفی خواهد شد. گفته می‌شود S600 مایباخ پولمن نزدیک یک میلیون دلار قیمت دارد که در صورت صحت، برای خودرویی که با مرسدس کلاس اس در ظاهر تفاوت زیادی ندارد، بسیار گزاف است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=61772
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه