در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد(25)

پیش‌نمایشی از نیسان 370Z جدید

نیسان زودتر از معرفی رسمی مدل جدید 370Z 2013، یک عکس از این خودروی اسپرت را منتشر کرده است. این مدل هفته بعد به طور رسمی در نمایشگاه پاریس 2012 معرفی خواهد شد.


به گزارش «میهن صنعت» به نقل از پرشین خودرو ، 370Z جدید از تغییرات کوچک ظاهری و اتاقک مجهزی بهره می‌برد. رنگ‌های متفاوتی هم برای آن موجود است و به نظر می‌رسد که چرخ‌های خودرو، طراحی جدیدی داشته باشند.
این اولین عکس رسمی از این مدل است. این عکس ورودی هوای جدید و چراغ‌های LED عمودی در پایین کناره‌های خودرو نشان می‌دهد. گلگیر جلو نیز جدید شده است.
نیسان هیچ اشاره‌ای به ارتقای عملکرد خودرو نداشته است. احتمالا این نسخه فیس‌لیفت از همان موتور 3.5 لیتری V6 نسخه اصلی استفاده خواهد کرد. این نسخه قادر به تولید 330 اسب بخار و گشتاور 35 3 نیوتن‌متر است. هر دو نسخه کوپه و روداستر خودرو نیز صفر تا صد را در کمتر از 6 ثانیه طی می‌کردند.
در نمایشگاه پاریس در بیست و هفتم سپتامبر، احتمالا دو نسخه هاردتاپ و بدون سقف خودورو حضور خواهند داشت. انتظار می‌رود که دسامبر امسال، این خودرو برای فروش در بازارهای مختلف عرضه شود.
همچنین انتظار می‌رود که قیمت‌های این نسخه به روز‌شده، نزدیک به قیمت‌های نسخه اصلی باشد. مدل اصلی 370Z 68640 دلار برای نسخه کوپه و 74990 دلار برای نسخه رودستر قیمت داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3817
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه