فرصت طلایی برای قطعه سازان ایرانی

پیمان کارگر قائم مقام رئیس کل منطقه آفریقا ، خاررمیانه و هندوستان شد

میهن صنعت: پیمان کارگر مدیرعامل شرکت رنو پارس و مدیرعامل رنو خاورمیانه با حفظ سمت های قبلی به عنوان قائم مقام رئیس کل منطقه آفریقا ،خاورمیانه و هندوستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از «عصر خودرو»،  با انتصاب پیمان کارگر به عنوان قائم مقام برنارد کامبیر شانس شرکت های توانمند صنعت قطعه سازی ایران برای بالا بردن تیراژ تولید و گرفتن سهم بازار بیشتر از رنو افزایش پیدا کرده است.

پیمان کارگر و برنارد کامبیر در دومین همایش بین المللی صنعت خودرو سخنرانی مشترک خواهند داشت.

 

با انتصاب پیمان کارگر به سمت جدید، فرصت مناسبی برای صنعت قطعه سازی ایران فراهم خواهد شد چرا که اکنون امکان حضور گسترده تری در شبکه جهانی رنو خواهد داشت، هدفی که پیش از این مدیران صنعتی ایران به دنبال آن بودند و شاید بتوان انتصاب پیمان کارگر را زمینه ای مناسب برای این مسئله دانست. با تغییرات ایجاد شده در تقسیم بندی های مناطق کاری رنو، اکنون سایت های تولیدی رنو در هندوستان و شمال آفریقا و بازار این شرکت در منطقه خاورمیانه تحت پوشش مدیریت واحدی اداره خواهند شد و حضور پیمان کارگر در سطح مدیریت ارشد این مجموعه می تواند زمینه ساز حضور شرکت های ایرانی در چنین بازار هایی باشد چرا که کارگر پیش از این با حضور چند ساله خود در ایران شناخت مناسبی نسبت به توانمندی های قطعه سازان ایرانی دارد و می تواند از همین توانمندی ها برای تامین قطعات مورد نیاز سایر سایت های تولیدی رنو نیز استفاده کند.

پیش از این پیمان کارگر پس از انتصاب به مدیریت منطقه خاورمیانه رنو در کنفرانس مطبوعاتی از تبدیل شدن ایران به پایگاه تولید خودرو در منطقه و بهره گیری از توانمندی های صنعت خودروسازی ایران سخن گفته بود، آن هم در شرایطی که شرکای بین المللی ایران تحت فشار های بین المللی در حال ترک بازار بودند. این سخنان هر چند با مشکلات پیش آمده در روابط میان شرکای ایرانی و رنوی فرانسه تا به حال به مرحله عمل نرسیده است اما می تواند حکایت از عزم کارگر برای بالا بردن جایگاه صنعت خودروی ایران در گروه رنو باشد، عزمی که البته نیازمند همکاری از جانب طرف های ایرانی نیز هست تا آنچه در یک دهه حضور رنو در ایران کاشته شده خشک نشود و بتواند به بار بنشیند. شرایط همکاری دو طرف هر چند این روز ها دشواری هایی را تجربه می کند اما بدون شک با داشتن مزیت های رقابتی همچون کیفیت و قیمت، قطعه سازان و خودروسازان کشورمان می توانند به جایگاه بالاتری در سطح منطقه برسند چرا که رنو نیز به عنوان یک مجموعه تولید کننده خودرو بیش از هر چیز به دنبال چنین تامین کنندگانی است و بعید است با فراهم بودن شرایط تولید، دست رد به سینه ایران بزند ضمن آنکه در این میان صنعت خودروی ایران از نفوذ پیمان کارگر نیز برخوردار است، مردی که پیشرفت های سریع او در یک سال گذشته حکایت از اعتماد مجموعه مدیریتی ارشد رنو نسبت به وی دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=63210
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه