میهن صنعت:

چرا خریداران خودرو ژاپنی برنده اند؟

میهن صنعت: روند تغییرات در محصولی مثل کمری، پا به پای سرعت لاک پشت جلو می رود. تویوتا می گویدترجیح می دهد پیش از هر بلندپروازی، از ایمنی خودروهایش مطمئن شود. تازه ژاپنی ها آنچنان که فکر می کنید گرانقیمت نیستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  به نقل از روزنامه هفت صبح، در یکی از نسخه های «بازگشت به آینده» سه گانه رابرت زمکیس، در مورد محصولات ژاپنی از همان جنس کنایه ای استفاده می کنند که در حال حاضر ما برای وسایل چینی به کار می بریم. آنطرف آب، آنجایی که به کیفیت احترام بیشتری می گذارند، تا همین یکی دو سال پیش خودروهای ژاپنی، زیاد محبوب نبودند. مثلا در «رییس های نفرت انگیز» ست گوردون، که در سال 2011 ساخته شده، قهرمان فیلم در لحظه ای حیاتی نیازمند کمربند ایمنی تویوتا پیروس خود می شود که گیر کرده. قهرمان فیلم با درماندگی مطلق اسم تویوتا را فریاد می زند.

خودروهای ژاپنی اما با وجود تمام ضد تبلیغ ها و کنایه هایی که دریافت کرده اند، تمام تلاش شان را برای بهتر شدن به کار گرفتند. حالا خریداران تویوتا، لکسوس، هوندا و آکورا را با فاکتورهایی مثل قابل اطمینان و مصرف بهینه می شناسند و مراکز سرویس تویوتا و هوندا مرتبه ای در حد مرکز سرویس مرسدس پیدا کرده اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=65769
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه