«میهن صنعت» گزارش می دهد:

چشم انداز مرسدس بنز در بازار خودروهای الکتریکی

آلمانی ها همواره سهم عمده ای در بازار خودرو داشته اند و برای سال های طولانی به عنوان خودروسازهای برتر در این صنعت پیشگام مطرح شده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،آلمانی ها همواره سهم عمده ای در بازار خودرو داشته اند و برای سال های طولانی به عنوان خودروسازهای برتر در این صنعت پیشگام  مطرح شده اند.

خودروسازهای آلمانی به منظور حفظ جایگاه خود در صنعت خودروسازی و رقابت با برندهای نوظهور و البته قدرتمند از جمله تسلا به جایگزین کردن سیستم های محرکه روی آورده اند.

شرکت مرسدس بنز قصد دارد تا سیل عظیمی از محصولات الکتریکی خود را روانه بازار جهانی کند و وارد جنگی تمام عیار با سازنده خودروهای الکتریکی تسلا شود.

این خودروساز آلمانی قصد دارد محصولات الکتریکی خود را با برند جدیدی معرفی کند. بنا به گزارش رویترز، مرسدس بنز از عرضه بیش از 10 خودرو الکتریکی تا سال 2022 خبر داده و این در حالی است که شرکت آمریکایی تسلا به دنبال توسعه خط تولید تسلا مدل 3 است.

در دهه آینده، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز در نظر دارد تا با یک سرمایه گذاری 10 میلیارد یورویی، کارخانه‌های بزرگ تولید باتری و همچنین مراکز تولید موتورهای الکتریکی را به طور اختصاصی راه اندازی کند.

شرکت مرسدس در ماه اخیر از عرضه نسخه الکتریکی کلاس S خبر داده بود و در سال اخیر، ازکانسپت الکتریکی خود با عنوان  EQAبا رنج مسافتی 248 مایل بر ساعت رونمایی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=153202
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه