میهن صنعت :

چهارمین همایش بین‌المللی بازاریابی اینترنتی اقتصاد و گردشگری شهری در کشور

میهن صنعت : چهارمین همایش بین‌المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری ۲۴ مرداد در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این همایش به منظور بررسی نقش بازاریابی اینترنتی در بهبود فرآیند برندسازی و بازاریابی اینترنتی در رونق اقتصادی شهرها(شهرهای جهانی) برگزار شده و در این همایش پتانسیل های فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری و الگوهای بدیع بازاریابی کالا و خدمات با استفاده از متدهای نوین بازاریابی اینترنتی توسط اساتید بین المللی بازاریابی اینترنتی شناسایی خواهد شد.

همچنین قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی، تاثیر صنعت گردشگری در برندسازی و نفوذ فرهنگ ایرانی در جوامع جهانی، روش های راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در جهت توسعه کار آفرینی از دیگر اهداف این همایش است که بر همین اساس مخاطبان این همایش می توانند با مباحثی چون بازاریابی و تجارت الکترونیک، مدل های درآمدزایی در فضای اینترنت، تاثیربازاریابی اینترنتی در رشد اقتصاد، توسعه صادرات غیر نفتی با استفاده از اینترنت و استراتژی ایجاد محتوا برای افزایش ترافیک وب سایت آشنا شوند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=55758
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه