میهن صنعت گزارش می دهد؛

چینی مدعی در پیست آزادی/ رقابت تیگو7 با خودروهای ژاپنی و اروپایی

صبح دیروز لوکس ترین شاسی بلند برند چری در پیست اتومبیل رانی آزادی مقابل حریفان ژاپنی، کره ای و اروپایی خود قد علم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صبح دیروز لوکس ترین شاسی بلند برند چری در پیست اتومبیل رانی آزادی مقابل حریفان ژاپنی، کره ای و اروپایی خود قد علم کرد.

تیگو 7 که به نوعی پرچمدار برند چری در ایران محسوب می شود  پس از ورود به ایران با استقبال خوب مشتریان چری پسند مواجه شد. چرا که علاقه مردم به کراس اوورها در کشور ما روز به روز در حال افزایش است و خودروسازان چینی نیز به این موضوع واقف هستند.

تیگو 7 مجهز به یک پیشرانه 1498 سی سی است که حداکثر قدرت آن 147 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاورد آن  210 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه خواهد بود.

نماینده رسمی برند چری بر آن شد تا تیگو7 را در مراسمی با حضور اصحاب رسانه و خریداران این محصول در پیست اتومبیل رانی آزادی با رقبای ژاپنی، کره ای و اروپایی خود در شتاب خودرو محک بزند.

طی این مراسم تیگو7 با بهره بردن از موتور توربو و گیرباکس دوکلاچه نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد و هر آنچه که در خصوص خودروهای چینی به بدی گفته شده، قابل بازنگری است.

خوردوهای حاضر در درگ صبح دیروز رنو کپچر، هیوندای توسان ، سانگ یانگ تیوولی، رنو مگان، هیوندای النترا، کیا اپتیما و تویوتا پرادو 4 سیلندر بودند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=148967
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه