میهن صنعت :

کادیلاک با اشانتیون

میهن صنعت : هرچند که کادیلاک ELR خودروی بسیار گرانی است اما حداقل این خودرو را با شارژر مخصوص گاراژ منزل می فروشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اکنون که جنرال موتورز خودروی قابل شارژ با اتصال به پریز برق را عرضه کرده، چون می داند که این خودرو بیش از حد گران است، به دادن اشانتیون و مشوق هایی از این قبیل روی آورده و در تبلیغات تلویزیونی این خودرو به مشتریان گوشزد می کند آنان که بشتابند، یک شارژر 240 ولت هم نسبیشان می شود. ضمن آن که خود کادیلاک این شارژر را رایگان در گاراژ منزلتان نصب می کند.

ابتدای سال هم جنرال موتورز اعلام کرده بود که کادیلاک ELR را 39 ماهه با مبلغ 699 دلار در ماه به روش لیزینگ در اختیار مشتری می گذارد؛ پیش پرداخت آن هم 5999 دلار است. هر چند این فرصت فقط تا پایان ماه ژانویه سال 2014 در نظر گرفته شده اما بعید نیست که تمدید شود. البته وقتی پای قرارداد هم می روید متوجه می شوید که اگر این خودرو را بیش ز 10 هزار مایل در سال بدوانید، باید اضافه بپردازید.

پاییز سال گذشته قیمتی که جنرال موتورز روی کادیلاک ELR گذاشت 75 هزار دلار بود البته این قیمت بدون محاسبه مشوق هایی است که دولت آمریکا برای خودروهای برقی در نظر گرفته است. این خودرو به ازای هر بار شارژ می تواند 340 مایل طی کند و موتور بنزینی هم دارد که با تمام شدن شارژ باتری در راه نماند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=40242
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه