میهن صنعت :

کادیلاک CTS مدل 2017 با فناوری ارتباط با سایر خودروها عرضه می‌شود/عکس

میهن صنعت : ارتباط وسیله نقلیه به وسیله نقلیه توجه بسیاری از محققان را به سوی خود جلب کرده است که البته در حال حاضر فقط برای آینده برنامه ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل جنرال موتور ماری بارا در کنفرانس جهانی حمل و نقل هوشمند در دیترویت اعلام کرد که در حدود دو سال آینده خودرو کادیلاک CTS مدل 2017 اولین خودرو مجهز به این فن اوری خواهد بود.

 

بارا در این مورد می‌گوید:” ما این کار ب را خود به خودی انجام ندادیم بلکه این کاری بود که مشتریان در سراسر جهان ان را از جنرال موتورز می‌خواستند”. مشتریان در سراسر جهان ممکن است کمتر با این فن آوری آشنا باشند زیرا این کار به ترویج بیشتر خودروسازان و همچنین گوگل نیاز دارد.

فن آوری مذکور یک سیستم رانندگی خود مختار نبوده ولی در عوض با سنسورهایی به برقراری ارتباط با سایر رانندگان پرداخته تا از موقعیت اطراف بیشتر آگاهی دریافت کنند.

از آنجایی که بدین ترتیب یک شبکه تشکیل می‌شود سیستم می‌تواند رانندگان را از خطرات بالقوه ای که قادر به دیدن آن نیز نیستند آگاه کند. طبق اعلام جنرال موتورز به همراه این فن آوری در سال 2017 از فن آوری جدید “Super Cruise” در مدل‌های مختلف این شرکت نیز رونمایی خواهد شد.

سیستم مذکور یک سیستم بینابینی بین سیستم کروز تطبیقی کنونی و رانندگی خودمختار است که این فن آوری رایگان به کنترل حرکت در خط مستقیم به همراه کنترل خودکار ترمز و سرعت مناسب برای حرکت در ترافیک بزرگراه اقدام می‌کند./خودروسازی

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=58092
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه