میهن صنعت :

کارخانه تولید خودرو در گیلان ساخته می شود

میهن صنعت : در نشست استاندار گیلان با سرمایه‌‏گذار معتبر اروپایی هماهنگی‏‌های لازم جهت ساخت کارخانه تولید خودرو در گیلان صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل ازایسنا، در این نشست مهندس کیهان هاشم‌‏نیا با اشاره به اهمیت اجرای طرح خودروسازی در استان تحقق این مهم را از جمله اقدامات ارزشمند و مهم در توسعه استان برشمرد و افزود: استان گیلان باتوجه به اینکه از بزرگترین قطعه‏‌سازان خودرو در کشور بشمار می‌‏رود، لذا احداث خط تولید خودرو از جمله اولویت‏‌های مهمی بشمار می‌‏رود که باید در جهت تحقق آن تلاش کنیم‌.

وی ادامه داد:‌زمینه مناسبی در استان در جهت تولید خودرو فراهم شده و امیدوار هستیم این پروژه مهم هرچه سریعتر مورد بهره‏‌برداری قرار گیرد تا موجبات خرسندی مردم فراهم شود و افتخار کنیم که گیلان نیز در ردیف سازندگان خودرو قرار دارد .

وی افزود: شرکت ایرانی و شرکت معتبر اروپایی تفاهم کردند تا خط خودروسازی با ظرفیت تولید سالیانه یک میلیون دستگاه را در چند فاز در استان گیلان احداث کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه تمامی سرمایه‏‌گذاری اجرای این طرح متعلق به بخش خصوصی خواهد بود، توضیح داد: خودروهای ساخته شده مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیاست.

به گزارش ایسنا، این شرکت متعهد شد تا ظرف مدت 3 سال تمامی فازهای خودروسازی را به بهره‌‏برداری رساند‌.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26014
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه