کارشناسان فنی کدام نمایندگی های مدیران خودرو ماهرترند؟
میهن صنعت : با پایان یافتن اولین دوره رقابت های فنی خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو، ماهرترین کارشناسان فنی مستقر در نمایندگی های این شرکت معرفی شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت مدیران خودرو برای اولین بار این رقابت ها را در سه مرحله برگزار کرده که در گام نخست به صورت اینترنتی و آنلاین و طی آزمون تستی نفرات برتر انتخاب و در مرحله دوم به صورت منطقه ای نفرات برتر استانهای مختلف در چهار منطقه شمال ، جنوب، شرق و غرب کشور انتخاب و به دور پایانی که در تهران برگزار شد راه یافتند.
برپایه این گزارش رقابت های فینال این دوره از مسابقات با حضور 20 نفر از کارشناسان فنی برتر نمایندگی های مدیران خودرو از سراسر کشور برگزار شد که در نهایت با برگزاری آزمون های کتبی و عملی 10 نفر برتر این مسابقات معرفی شدند و از این میان نفر اول این مسابقات، سال آینده در مسابقات بین المللی مهارت فنی نمایندگی های چری که از سراسر جهان شرکت خواهد کرد.
ژانگ ژائومدیرعامل شرکت مدیران خودرو در مراسم پایانی این دوره از مسابقات سطح مهارت کارشناسان فنی نمایندگی های مدیران خودرو را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این شرکت با هدف ارتقای سطح خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان تصمیم به برپایی این مسابقات گرفت و همین امر موجب خواهد شد تا رقابت بین نمایندگی ها در ارائه خدمات پس از فروش بهتر افزایش یابد.
وی با بیان اینکه مجموعه مدیران این شرکت مصمم به برپایی این مسابقات در بالاترین سطح بوده اند و از آن حمایت کرده اند، افزود: افزایش رضایت مشتریان همواره به عنوان یک ماموریت مهم دربخش خدمات پس ازفروش این شرکت مطرح بوده وبایدتلاش کنیم تا سخت افزارهاو توان ارائه خدمات نمایندگیها راارتقاء دهیم.
وی با اشاره برنامه ریزی های گسترده مدیران خودرو برای تحقق این هدف افزود: از آنجا که رشد کیفی و افزایش مهارت پرسنل نمایندگی های این شرکت، عامل کلیدی افزایش سطح خدمات و رضایتمندی مشتریان است، با برگزاری این مسابقات تلاش می شود روش های مدرن و دقیق ارائه خدمات پس از فروش دنبال شود.
مدیرعامل شرکت مدیران خودرو گفت: برگزاری این مسابقات یک امر مهم را برای این مجموعه به اثبات رساند و آن توانمندی بسیار بالای کارشناسان فنی نمایندگی ها و کشف استعدادهای جدید در این حوزه بود و از این رو می توان به بهبود فضای کسب وکار نمایندگی ها و ارتقای جایگاه شرکت مدیران خودرو امیدوار بود.
ژانگ ژائو افزود: این شرکت مصمم است تا در سالهای آینده نیز در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات پس از فروش خود گام های بلند تری را برداشته و در راستای افزایش رضایت مشتریان خود تلاش کند.
جواد اکبری مدیر شبکه نمایندگان شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو نیز در این مراسم اعلام کرد: برگزاری این مسابقات شروع یک حرکت جدید برای نشان دادن اهمیت و حساسیت دانش فنی کارشناسان و تکنیسین های حاضر در نمایندگی های مجاز مدیران خودرو بوده و سعی شده تا به نحوی طراحی شود که علاوه بر ماهیت رقابتی، ماهیت آموزشی هم داشته باشد.
وی گفت: این رویداد که از بدو تاسیس شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1383 تا به حال بی نظیر بوده و اولین رویداد از نوع خود در این مجموعه است که در قالب یک کار گروهی و تیمی با حضور مدیران و کارشناسان فنی زبده چری و مدیران خودرو، و همکاری نمایندگی های این شرکت طراحی، برنامه ریزی و اجرا شده است.
وی برپایی اولین دوره این مسابقات را سرآغاز یک راه طولانی و برنامه ریزی بلند مدت در شرکت مدیران خودرو دانست و افزود: به طور حتم با همکاری نزدیک نمایندگی ها می توانیم نقاط قوت و ضعف شبکه نمایندگان مدیران خودرو را بهتر از گذشته شناسایی کنیم و برنامه ریزی لازم را برای بهبود آن داشته باشیم.
وی گفت: مدیران ارشد شرکت (مدیران خودرو) معتقدند که اهمیت ارائه خدمات پس از فروش مناسب در جهت رفع نیاز مشتریان محترم، یکی از کلیدی ترین عوامل برای ترسیم افقی موفقیت آمیز در همکاری های فیمابین ماست.
وی اضافه کرد: رویدادهایی از این دست که از چند ماه گذشته با شدت و سرعت بیشتری در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به انجام رسیده، مانند همایش قدردانی از برترین های خدمات پس از فروش در مهر ماه امسال، همگی در راستای محوریت خدمات پس از فروش در رویکرد شرکت مدیران خودرو برای حضوری پایدار در بازار کشور و تلاش بیش از پیش در این خصوص بوده است.
وی ادامه داد: برگزاری این برنامه در محل جدید شرکت خدمات پس از فروش که در زمانی کمتر از 3 ماه و با تلاش های صورت گرفته توسط پرسنل این مجموعه به بهره برداری رسیده به نوبه خود نشان از این رویکرد دارد.
اکبری خاطر نشان کرد: این شرکت با تمامی بخش های مربوطه شامل انبار قطعات یدکی، تعمیرگاه مرکزی، واحد گارانتی، آموزش و کلیه واحد های اداری در طی زمانی کوتاه وبه طور متمرکز به محلی جدید با وسعتی بیش از 14000 متر مربع به (قلب صنعت خودرو سازی کشور) انتقال یافت تا در کنار دیگر نام های بزرگ صنعت خودروی کشور که در این نقطه متمرکز شده اند نمادی از حضور پررنگ مدیران خودرو در این صنعت بوده و علاوه بر آن از این طریق دسترسی سهل تر و آسان تری را برای شما نمایندگان و مشتریان به کلیه امور مربوط به خدمات پس از فروش در یک نقطه فراهم آورد.
وی با اشاره به ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران افزود: برای اینکه ارزیابی های امسال را به بهترین نحو ممکن پشت سر بگذاریم دو برنامه ذیل را آغاز نموده ایم که با کمک و هماهنگی نمایندگی های خدمات پس از فروش مدیران خودرو می توانیم تغییرات محسوسی در عملکرد خود طی انجام ارزیابی ها داشته باشیم.
وی کلاس های آموزشی مربوط به این موضوع در سطوح مختلف پرسنل نمایندگی ها و همچنین پروژه ارتقاء نمایندگی ها بصورت متمرکز با گرفتن گواهینامه های سری ISOرا مهمترین برنامه واحد خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای دستیابی به این اهداف ذکر کرد.
وی گفت: هدف غائی و نهایی این شرکت رسیدن هم زمان به رضایت بیشتر مشتریان و نمایندگان و ارتقاء جایگاه شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سطح کشور است که این امر با کار و تلاش مستمر محقق خواهد شد.
بر اساس این گزارش پس از پایان مرحله اول این مسابقات که به صورت اینترنتی و با حضور بیش از 80 کارشناس فنی برگزار شد،در مرحله دوم رقابت فنی که به صورت منطقه ای برگزار شد 40 کارشناس فنی در 4 منطقه مورد ارزیابی قرار گرفتند. مرحله دوم منطقه مرکز در تعمیرگاه مرکزی، منطقه غرب در کرمانشاه به میزبانی آقای الهیاری مدیر محترم نمایندگی کد 276، منطقه جنوب در نمایندگی کد 328 کرمان با مدیریت آقای محتشم ماهانی و در نهایت منطقه شرق کشور در نمایندگی کد 190 مشهد با همکاری آقای امامی برگزار شد.
پس از بررسی نتایج آزمونهای عملی این مرحله توسط کارشناسان شرکت چری و خدمات پس از فروش مدیران خودرو، 20 کارشناس فنی به دور نهایی آزمون راه یافته و در تهران به رقابت پرداختند.
به گزارش پرشین خودرو در رقابت های نهایی نیز 20 کارشناس فنی راه یافته به مرحله نهایی طی آزمون تئوری و عملی به رقابت پرداخته و 10 نفر برتر این رقابت در آزمون عملی به مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت 6 نفر برگزیده اولین دوره رقابت های فنی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو مشخص شدند.