میهن صنعت:

کار حق پخش به هیات دولت کشیده شد/ ضرغامی و کفاشیان کوتاه نیامدند

میهن صنعت: نشست اعضای فدراسیون فوتبال با مسئولان صداوسیما برای مشخص شدن حق پخش تلویزیونی راه به جایی نبرد و بدون نتیجه باقی ماند تا کار به هیات دولت کشیده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت،  به نقل از مهر، این نشست عصر امروز با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما به همراه تنی چند از اعضای هیات رئیسه فدراسیون و مدیران باشگاه ها و مسئولان صداوسیما برگزار شد اما طرفین بر مواضع خود اصرار کردند تا پخش نشدن بازیهای فوتبال از تلویزیون و راه ندادن دوربین های صداوسیما همچنان ادامه داشته باشد.

بهرام افشارزاده یکی از حاضران در این نشست ضمن تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: طرفین صحبت های خود را بازگو کردند و در این نشست همه مشکلات مورد بررسی قرار گرفت اما در نهایت آقای ضرغامی گفت برای ما مقدور نیست که هزینه ای را به مبلغ قبلی اضافه کنیم و با توجه به مشکلات مالی که وجود دارد نمی توانیم با پیشنهاد فدراسیون فوتبال موافقت کنیم.

وی افزود: آقای کفاشیان و دیگر مسئولان فوتبال از جمله خود من نیز در این جلسه مشکلات را مطرح کردیم و صحبت هایی را ارائه دادیم اما در نهایت نتیجه ای حاصل نشد و قرار براین شد که هیات دولت به این ماجرا ورود کرده و تصمیم گیری کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که بالاخره تکلیف پخش مستقیم بازیهای لیگ برتر چه خواهد شد عنوان کرد: کفاشیان در این جلسه تاکید کرد در صورتیکه صداوسیما از موضع خود عقب نشینی نکند اجازه ورود دوربین ها را به ورزشگاه ها نخواهد داد و بازیها پخش نخواهند شد که آقای ضرغامی نیز روی حرف قبلی خود تاکید کرده و گفت با توجه به هزینه های سرسام آور صداوسیما و مشکلات مالی که وجود دارد امکان افزایش مبلغ قبلی وجود ندارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=60460
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه