میهن صنعت :

کاهش قیمت خودرو در کشور با ساماندهی بازار و اجرای برنامه های حمایتی اقتصادی

میهن صنعت : باساماندهی بازار خودرو و رفع مشکلات این بخش در دولت آینده و برنامه های اقتصادی و حمایتی از تولید، تاثیر مثبتی بر بازار خودرو خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: بررسی برنامه ها و وعده های انتخاباتی رئیس جمهور منتخب مردم نشان می دهد که با تلاش و تدبیر لازم، ساماندهی بازار خودرو و رفع مشکلات این بخش در دولت آینده محقق خواهد شد .

غلامرضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه های اقتصادی و حمایتی دکتر حسن روحانی از تولید تاثیر مثبتی بر بازار خودرو خواهد گذاشت.

وی افزود: تزریق نقدینگی به تولید یکی از موضوعاتی است که در برنامه های دولت تدبیر و امید آمده و امیدواریم این وعده محقق شده و شاهد شکوفایی تولید، بهبود فضای کسب و کار و رونق صنعت در کشور باشیم تا از این طریق بخش عمده ای از مشکلات معیشتی مردم حل گردد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قرار داریم، انتظار می رود تا پس از خلق حماسه سیاسی به نحو مطلوب، حماسه اقتصادی نیز رقم بخورد که این مهم به امید الهی با تدبیر دولت یازدهم محقق خواهد شد.

این مدیر صنعتی کشور اضافه کرد: شرکت های خودروسازی به لحاظ زنجیره شرکت هایی که با آن ها در ارتباط است می توانند سهم خوبی در تحقق حماسه اقتصادی داشته باشند که شرکت ایران خودرو تبریز به عنوان یکی از این خودروسازان آمادگی کامل برای طی این مسیر با همراهی دولت را دارد.

صادقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات روز جمعه24 خرداد، گفت: ملت ایران در این روز مهم با توسل به ظرفیت عظیم خود و با خردورزی توانستند به صورت تمام عیار حماسه سیاسی را به زیبایی به تصویر بکشند و با انتخابات دکتر روحانی زمینه را برای آبادانی ، پیشرفت و تلاش امیدوارانه کشور فراهم کنند.

وی با تبریک به حجت الاسلام دکتر روحانی برای پیروزی در این انتخابات، عنوان کرد: امید است دولت تدبیر و امید، ایران و ایرانی را به قله عزت و افتخار و آسایش در سطح جهانی برساند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=20460
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه