احتمال جریمه مالی کشتی ایران؛

کاهش نفرات اعزامی به رقابتهای جهانی به دنبال مشکلات ارزی

مشکلات شدید مالی و ارزی برای اعزام تیم‌های ملی به رویدادهای بین المللی تا حدی به فدراسیون کشتی فشار آورده که امکان کاهش نفرات کاروان اعزامی به رقابتهای جهانی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی طی روزهای ۲۸ مهر تا ۶ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود و اعضای کاروان کشتی ایران در حال سپری کردن اردوهای پایانی خود هستند.

فدراسیون کشتی این روزها علاوه بر دغدغه آماده سازی آزاد و فرنگی‌کاران برای حضور در رقابتهای جهانی، نگرانی بزرگتری هم دارد. دغدغه‌های مالی و افزایش سرسام آور قیمت ارز هر روز فشار بیشتری به فدراسیون کشتی به عنوان فدراسیونی پرتعداد از لحاظ سفر وارد آورده و این موضوع مسابقات رسمی را هم تحت تاثیر قرار داده است.

پیش از این فدراسیون کشتی اعزام برخی از تیم ها به تورنمنت های تدارکاتی را لغو کرد، اما حالا گفته می شود حتی پول کافی برای اعزام آزاد و فرنگی کاران به رقابتهای رسمی و مهمی همچون جهانی مجارستان را هم ندارد.

 کسب اطلاع کرد فدراسیون به دلیل مشکلات مالی مجبور است کاروانی نصفه و نیمه را به رقابتهای جهانی اعزام کند و به ناچار نام برخی از آزاد و فرنگی کاران را از لیست مسافران خط بزند.

از آنجایی که لغو کلی اعزام و عدم حضور تیم های ایران در رقابتهای جهانی با جریمه سنگین مالی مواجه خواهد شد، مسئولان فدراسیون و اعضای شوراهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در حال کاهش نفرات مسافران رقابتهای جهانی هستند. شاید اگر فدراسیون می توانست به کلی این سفر را هم مثل تورنمنت های قبلی لغو می کرد.

با این وجود می توان حدس زد متولیان فدراسیون و اعضای شوراهای فنی در حال بررسی این موضوع هستند تا نام آزاد و فرنگی‌کارانی که شانس زیادی برای کسب مدال ندارند را از لیست ملی پوشان اعزامی خط بزنند و بدین ترتیب هزینه های اعزام را هم کاهش دهند.

این برای نخستین بار است که کشتی ایران در آستانه رقابتهای جهانی به فکر خط زدن نام برخی از ملی پوشان از جمع اعضای کاروان اعزامی است./مهر

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=162377
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه