رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد:

کاهش ۶۴درصدی تصادفات در جاده ها

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: کاهش ۶۴درصدی تصادفات در جاده ها را در این ایام شاهد بودیم و از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۴ فروردین ترددها در مسیرهای استان های شمالی ۳۹درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سردار هادیانفر در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: خستگی و خواب آلودگی و تخطی از سرعت مجاز علت بیشترین تصادفات است و بر اساس آمارها، بیشترین تصادفات رانندگی در بین ساعت ۱۶ تا ۲۰ رخ داده است.

وی ادامه داد: با متخلفان حادثه ساز برخورد می‌شود و مأموران پلیس راه در سراسر کشور با هرگونه تخلف حادثه ساز در معابر به طور جدی برخورد می‌کنند. خصوصاً در این ایام به علت شیوع ویروس کرونا که جاده‌ها و معابر خلوت است و متأسفانه برخی رانندگان از این موقعیت سوءاستفاده کرده و با تخطی از سرعت مجاز موجبات بروز حادثه و تصادف می‌شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: کاهش ۶۴ درصدی تصادفات در جاده‌ها را داشته ایم، همچنین تعداد جانباختگان ۵۹ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل و مجروحین نیز به میزان ۴۸ درصد کاهش داشته ایم.

وی بیان کرد: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۴ فروردین ۹۹ تعداد ترددها به استان‌های شمالی ۳۹ درصد و میزان تردد مسافران به مرکز و جنوب کشور با ۶۱ درصد کاهش داشته است، که در مجموع ۵۹ درصد نسبت به سال گذشته کاهش تردد در کل کشور را شاهد بوده ایم./مهر

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=193095
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه