«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

کدام خودرو‌های 2019 ارزانترین مبلغ بیمه را دارند؟

بیمه کردن خودرو و یا اشخاص در زندگی امروز، امر بسیار مهمی است زیرا شما از خطرات پیش رو اطلاعی ندارید و به گفته سخنان قدیمی حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند و پیش گیری بهتر از درمان است.اما یک نکته مهم در بیمه کردن وجود دارد و آن هم قیمت بیمه از طرف بیمه گذار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، قیمت بیمه خودرو بسته به انتخاب مواردی که در لیست آن است به شرکت و نوع خودرویی که شما دارید نیز بستگی دارد.اگر شما خودرو لوکس و گران قیمتی داشته باشید طبیعتا باید مبلغ گزافی را بابت بیمه خودرو خود بپردازید و اگر خودرو ساده و کم قیمتی داشته باشید نیز به همین ترتیب ارزان ترین حالت را باید بپردازید.در نوشتار زیر ما قصد داریم 10 خودرو با مدل 2019 که ارزان ترین نرخ بیمه را دارند به شما معرفی کنیم.این نرخ توسط موسسه معتبر insure.com محاسبه شده است.

10.Jeep Compass

این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری بهره می‌برد که توان تولید 180 اسب بخار قدرت و 237 نیوتن متر گشتاور را داراست. این خودرو که یک کراس‌اوور شهری محسوب می‌شود 10 تریم دارد که تفاوت اصلی آنها در چهار چرخ محرک و یا تک دیفرانسیل بودن آن است و هزینه بیمه برای این خودرو تنها 1.394 دلار خواهد بود.

9.Subaru Forester 2.5i

سوبارو فورستر علی‌رغم اینکه کراس‌اوور بسیار خوبی است و از نظر فنی حرف‌هایی برای گفتن دارد، از نظر طراحی کسل کننده و بی روح است.این کراس‌اوور ژاپنی از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری بهره می‌برد که توان تولید 182 اسب بخار قدرت و 238 نیوتن متر گشتاور داراست.هزینه بیمه برای فورستر تنها 1.347 دلار خواهد بود.

8.Ford Escape

فورد به تازگی نسل جدید اسکیپ را  با مدل 2020 معرفی کرده است و باید دید با تغییراتی که این خودرو به خود دیده است قیمت بیمه آن تغیر خواهد کرد یا خیر.این کراس‌اوور کامپکت 6 تریم دارد که پیشرانه‌های متفاوتی بر روی آنها نصب است.مدل پایه با تریم S پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی دارد که 168 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و بالاترین سطح این خودرو با تریم تیتانیوم از پیشرانه 2 لیتری توربو چهارسیلندر استفاده می‌کند که 245 اسب بخار قدرت و 372 نیوتن متر گشتاور را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.هزینه بیمه برای این خودرو تنها 1.344 دلار خواهد بود.

7.Jeep Renegade

Renegade که برای سال 2019 فیس لیفت شده، کوچکترین کراس‌اوور جیپ محسوب می‌شود که از جلوپنجره، طراحی چرخ‌ها و پیشرانه جدیدی بهره‌مند شده است.این خودرو 4 تریم دارد و از دو پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری با قدرت 180 اسب بخار و 1.3 لیتری به قدرت 177 اسب بخار قدرت استفاده می‌کند که هر دو پیشرانه متصل به گیربکس 9 سرعته هستند. هزینه بیمه برای Renegade تنها 1.338 دلار خواهد بود.

6.Honda CR-V

هیچکس نمی‌تواند منکر محبوبیت بالای هوندا CR-V شود.این خودرو همواره در بالاترین سطح امنیت، مصرف سوخت و رضایت مشتری قرار داشته است. این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو بهره می‌برد که توان تولید 190 اسب بخار قدرت و 242 نیوتن متر گشتاور را داراست.هر پنج تریم این خودرو از یک پیشرانه سود می‌برند و متصل به گیربکس CVT هستند. هزینه بیمه برای این کراس‌اوور محبوب تنها 1.333 دلار خواهد بود.

5.Honda HR-V

HR-V یک کراس‌اوور ساب‌کامپکت کاربردی است که فضای خوبی برای سرنشینان و همینطور بار آنها دارد.این خودرو مناسب رانندگی شهری است و به هیچ عنوان کاربرد خارج جاده‌ای نخواهد داشت.پیشرانه 1.8 لیتری 4 سیلندر این خودرو 141 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که برای این جثه مناسب به نظر می‌رسد. هزینه بیمه برای مالک این خودرو تنها 1.325 دلار است.

 

4.Mazda CX 3

مزدا CX 3 برادر کوچکتر CX 5، که از نظر فضای اتاق و همینطور فضای بار نیز از آن کوچکتر است.این کراس‌اوور ساب‌کامپکت مناسب مسیر‌های شهری است و حالتی اسپرت تر نسبت به برادر بزرگتر خود دارد.این خودرو 6 تریم دارد که تمامی آنها از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.0 لیتر تنفس طبیعی استفاده می‌کنند که توان تولید 148 اسب بخار و 197 نیوتن متر گشتاور را داراست. هزینه بیمه برای مالک CX 3 تنها 1.037 دلار است.

3.Subaru Outback

اوت‌بک بزرگترین کراس‌اوور این لیست است که در رده دوم ارزان‌ترین خودرو برای بیمه شدن قرار دارد.این خودرو که بر روی شاسی لگاسی ساخته شده است فضای مناسبی را در اختیار خانواده‌های بزرگتر قرار می‌دهد.این خودرو در کنار بزرگ بودن مزیت 4 چرخ متحرک بودن را نیز داراست و با چرخ‌های بزرگ خود چسبندگی خوبی را در مسیر‌های خیس و برفی خواهد داشت.این خودرو 10 تریم دارد که از دو پیشرانه استفاده می‌کنند، یکی پیشرانه استاندارد 2.5 لیتری چهار سیلندر با قدرت 175 اسب بخار و دیگری پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر با قدرت 256 اسب بخار که هر دو به گیربکس CVT متصل هستند. هزینه بیمه این خودرو برای مالک 1.306 دلار است.

2.Jeep Wrangler

جیپ رنگلر نسخه مدرن بازمانده از جنگ حهانی دوم است که قابلیت شگفت انگیزی در مسیر‌های خارج جاده و همینطور مسیر‌های آسفالت را دارد. قطعاتی مانند در، سقف و شیشه جلو در صورت صدمه دیدن به راحتی منفصل و تعویض می‌شوند و این نکته باعث شده است که قیمت این خودرو نیز معقول باشد.پیشرانه شش سیلندر 3.6 لیتری توان تولید 285 اسب بخار قدرت و 352 نیوتن متر گشتاور را داراست.هزینه بیمه برای رنگلر 1.304 دلار است که با توجه به ارزش این خودرو بسیار ارزان محسوب می‌شود.

1.Honda Odyssey

شاید هوندا ادیسه از نظر داینامیک رانندگی خسته کننده و کسل آور باشد اما از نظر یک خودرو خانوادگی خوش قیمت و ایمن برای سفر‌های برون شهری یک خانواده خودرو بسیار خوبی است.این خودرو سال گذشته در رده دوم لیست بود و امسال توانسته خود را به رده اول برساند. این خودرو از یک پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری استفاده می‌کند که توان تولید 280 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور را داراست. این ون خانوادگی هزینه بیمه‌ای 1.298 دلاری دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=174372
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه