«میهن صنعت» گزارش می دهد:

کدیلاک CT5 2020 درنمایشگاه نیویورک 2019 معرفی می‌شود

کدیلاک به تعهد خود که معرفی یک محصول جدید در هر 6 ماه است پایبند است و حالا سدان جدید خود با نام CT5 2020 را معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، CT5 در نمایشگاه نیویورک 2019 به نمایش گذاشته خواهد شد و این سری قرار است جایگزین مدل‌های ATS و CTS شود. مدل کوچکتر با نام CT4 اواخر سال جاری رونمایی می‌شود و مدل بزگتر که CT6 نام دارد هم اکنون در بازار موجود است.در بخش کراس اوور‌ها نیز XT4 تازه به بازار عرضه شده است، مدل XT5 اواخر سال آینده و مدل 3 ردیفه XT6 نیز به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

Steve Carlisle مدیر عامل کدیلاک در خصوص تولید سدان‌ها گفت: ما به هیچ عنوان بازار سدان‌ها را رها نخواهیم کرد زیرا این بازار بزرگی است و جای رشد بسیاری دارد.کسانی که خودرو سدان خریداری می‌کنند از روی آگاهی این کار را انجام میدهند زیرا آنها دیگر کلاس‌های خودرویی را نمی‌پسندند.

CT5 در کارخانه Lansing Grand River ساخته می‌شود و دارای یک پیشرانه استاندارد 4 سیلندر توربو به حجم 2 لیتر است که توان خروجی 275 اسب بخار و 350 نیوتن متر گشتاور را داراست.همچنین یک پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو با توان خروجی 404 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور به صورت انتخابی وجود دارد که مانند پیشرانه استاندارد به یک گیربکس 10 سرعته متصل می‌شود.

کدیلاک در پشت خودرو‌های خود از علامت‌های جدیدی استفاده می‌کنند که توضیح آن بدینگونه است. 350T در پشت خودرو نشان دهنده این است که پیشرانه 4 سیلندر این خودرو 350 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و برای مدل دیگر 550T نوشته شده است که نشان دهنده گشتاور آن پیشرانه و حرف T اشاره به وجود سیستم توربو‌‌چارجر اشاره دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=173790
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه