«میهن صنعت» گزارش می دهد:

کراس اوور مدرن و ارزان قیمت سانگ یانگ معرفی شد

خودروساز کره ای سانگ یانگ به منظور گسترش مدل های تیوولی از عرضه ی یک نسخه ی منحصر به فرد با تغییرات جزئی در کابین و استفاده از تکنولوژی های مدرن خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز کره ای سانگ یانگ به منظور گسترش مدل های تیوولی از عرضه ی  یک نسخه ی  منحصر به فرد با تغییرات جزئی در کابین و استفاده از تکنولوژی های مدرن خبر داد.

نام این کراس اوور مقرون به صرفه تیوولی التیمیت ادیشن است که قرار است 60 نسخه ازآن به بازار انگلیس عرضه شود.

در زیر کاپوت این محصول چشم بادامی ها پیشرانه ی بنزینی 1.6 لیتری با قدرت 126 اسب بخار و 160 نیوتون متر گشتاور قرار گرفته که نیرو از طریق گیربکس 6 سرعته دستی و یا اتوماتیک منتقل می شود.

نقطه اوج طراحی کابین این خودرو مربوط به صندلی های برقی گرم شونده می شود که قابل تنظیم بوده و راحتی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

از دیگر تغییرات این محصول کره ای می توان به معرفی چراغ های جلو LED مه شکن و ایجاد تضاد رنگی در سقف، آینه و اسپویلر اشاره کرد.

در واقع، کراس اوور تیوولی التیمیت براساس مدل  ELX ساخته شده و مجهز به فناوری های پیشرفته و انواعی از سیستم های کمک راننده مانند سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار خروج از خطوط و سنسور تشخیص تردد است.

قابلیت های این محصول ارزان قیمت سانگ یانگ تنها به این جا ختم نمی شود، طراحان این شرکت کره ای نهایت سلیقه  خود را در طراحی فضای داخلی آن به کاربرده اند.

روکش چرم مرغوب صندلی ها، صفحه لمسی 7 اینچی سیستم اینفوتیمنت، دوربین معکوس و قابلیت اتصال به بلوتوث بخشی از امکانات بی نظیر آن محسوب می شود.

بهای پایه برای این نسخه ی مدرن سانگ یانگ 17,495 پوند اعلام شده که در صورت سفارش نسخه ی اتوماتیک به 8,7451 پوند می رسد.

شایان ذکر است که خودروی تیوولی شرکت کره‌ای سانگ‌یانگ، برگ برنده این خودروساز در بازار ایران است. به یقین می توان گفت که از زمان ورود به بازار ایران، جایگاه ویژه ای در میان مشتریان پیدا کرده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=151100
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه