«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

کراس اوور پینین فارینا، رقیب لامبورگینی اوروس شد

شرکت طراحی خودرو پینین فارینا قصد دارد تا طی 4 سال آینده هر 12 ماه یک بار از یک خودروی جدید رونمایی کند و خودروی بعدی این شرکت ایتالیایی، رقیب لامبورگینی اوروس خواهد بود که اواسط سال آینده معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت طراحی خودرو پینین فارینا قصد دارد تا طی 4 سال آینده هر 12 ماه یک بار از یک خودروی جدید رونمایی کند و خودروی بعدی این شرکت ایتالیایی، رقیب لامبورگینی اوروس خواهد بود که اواسط سال آینده معرفی می شود.

پروتوتایپ ابرخودروی الکتریکی این گروه ایتالیایی، باتیستا 1900 اسب بخاری در اواسط سال آینده برای تحویل به مشتریان در اواخر سال 2020 ساخته خواهد شد. تنها 150 نسخه از این ابرخودروی پینین فارینا تولید می شود که با قیمت 2 میلیون پوند در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

براساس اعلام این شرکت ایتالیایی، سرمایه لازم برای تولید 4 خودروی دیگر از طریق فروش کراس اوور رقیب لامبورگینی با قیمت 250 هزار پوند تامین خواهد اگرچه این خودرو برخلاف لامبورگینی اوروس، تمام الکتریکی خواهد بود.

پینین فارینا پیش از این اعلام کرده بود که پلتفرم خودروهای الکتریکی طی همکاری با مهندسان شرکت بوش و بنتلر ساخته می شود.خودرو دست ساز باتیستا در کارخانه ی کامبیانو تولید می شود و این شرکت به دنبال تاسیس کارخانه ی دیگری در ایتالیا است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=187180
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه