میهن صنعت :

کرایسلر تاون اند کانتری مدل 2017 فاش شد

میهن صنعت : کرایسلر تاون اند کانتری مدل 2017 به تازگی در حال تست دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کرایسلر تاون اند کانتری مدل 2017 به تازگی در حال تست دیده شده است.

این مینی ون در سال 2017 وارد نسل ششم خود خواهد شد. در حالی که تصاویر فاش شده از این خودرو قسمت جلوی آن را نشان نمی دهند، تصاویرقبلی نشان می دادند که این قسمت از نسل بعدی تاون اند کانتری الهام گرفته از سدان کرایسلر 200 است.

چنان چه هفته گذشته گزارش شده بود، رسما تایید شده است که کرایسلر تاون اند کانتری مدل 2017 در نمایشگاه خودروی بین المللی آمریکای شمالی 2016 در دیترویت رونمایی خواهد شد. این خودروساز هم چنین تایید کرده است که عرضه این مینی ون در بازار در آوریل 2016 خواهد بود و نسخه ای هیبریدی نیز از آن عرضه می شود.

گفته می شود موتور 3.6 لیتری V6 این خودرو با یک نسخه 3.2 لیتری V6 جایگزین خواهد شد. گیربکس اتوماتیک 9 سرعته نیروی این موتور را به چرخ ها منتقل می کند.

کرایسلر تاون اند کانتری مدل 2017 اکنون در جاده های عمومی تست می شود و به نظر می رسد که به پایان مرحله ساخت پیش تولید خود رسیده است. تصاویر فاش شده نشان می دهند که مدل کاملا جدید این خودرو با سبک بدنه تماماMPV  و درهای کشویی عرضه شده و از رویکرد جدید در اروپا که چندمنظوره ها ظاهری شبیه به کراس اوور دارند، پیروی نمی کند.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=79246
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه