میهن صنعت :

کرایسلر 370 هزار خودرو را فراخواند

میهن صنعت : گروه خودروسازی کرایسلر اعلام کرد که در حال فراخواندن 370 هزار و 297 دستگاه از خودروهای وانت و اس.یو.وی خود به دلیل نقص اکسل عقب است که احتمال دارد باعث از دست رفتن کنترل خودرو شود.

به گزارش میهن صنعت، گروه خودروسازی کرایسلر اعلام کرد که در حال فراخواندن 370 هزار و 297 دستگاه از خودروهای وانت و اس.یو.وی خود به دلیل نقص اکسل عقب است که احتمال دارد باعث از دست رفتن کنترل خودرو شود.

 

  در این فراخوان 370 هزار و 297 دستگاه از خودروهای کرایسلر در سراسر جهان شامل مدل‌های دوج دورانگو 2009 ، اس.یو.وی‌ کرایسلر آسپن ، وانت‌های دوج داکوتا مدل‌های 2009 تا 2011 و وانت‌های رم‌ 1500 مدل‌های 2009 تا 2012 فراخوان خواهند شد.

 

اکسل عقب این خودروها با بست‌هایی مونتاژ شده که احتمال شل شدن آنها و از دست رفتن کنترل خودرو وجود دارد. گروه کرایسلر تقویت کننده‌ای را در اکسل عقب خودروهای فراخوان شده نصب خواهد کرد که باعث بهبود عملکرد آن خواهد شد.

 

شرکت خودروسازی کرایسلر اعلام کرد که تاکنون هیچ خسارت جانی به دلیل این نقص فنی گزارش نشده است. با مالکان خودروهای فراخوان شده تماس گرفته خواهد شد. انتظار می‌رود این فراخوان در ماه مارس آغاز شود.

 

به گزارش ایسناکرایسلر پیشتر نیز 44 هزار دستگاه وانت داکوتا و رام 1500 را در ماه سپتامبر گذشته به دلیل همین مشکل فراخوان کرده بود.

 

همچنین بررسی شکایات مشتریان و گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد این مشکل همچنین در خودروهایی که در فراخوان اول اعلام نشده بودند وجود داشته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11968
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه