میهن صنعت:

کسب مدال طلای کاراته قهرمانی آسیا توسط دانش‌آموز ارومیه‌ای

میهن صنعت: دانش‌آموز ارومیه‌ای در دوازدهمین دوره مسابقات کاراته آسیا در دبی امارات، مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صابر پوریان دانش‌آموز دبیرستان شرافت ناحیه 2 ارومیه در بخش کومیته وزن منهای 63 کیلوگرم پس از مبارزه با حریفانی از عراق، کویت و ماکائو به دیدار فینال راه یافت و در این مرحله در مبارزه‌ای نزدیک توانست با نتیجه 1- 0 برابر کاراته‌کای ازبکستانی برنده شده و سومین مدال طلای کاروان ایران را به گردن آویزد.

این دانش‌آموز ارومیه‌ای، کسب عنوان قهرمانی کشور در شهر اراک، کسب دو مدال طلا در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه به میزبانی شهر ارزروم و کسب مدال نقره در رقابتهای جام آزاد استانبول ترکیه را در کارنامه خود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس،  رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از دوازدهم ماه جاری در شهر دبی امارات با حضور 482 کاراته‌کا از 29 کشور قاره کهن و در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

تیم ملی بزرگسالان کشورمان در این دوره از مسابقات، با کسب 7 نشان طلا، 4 نقره و 5 برنز برای نخستین بار موفق شد در مجموع دو بخش مردان و زنان بر سکوی اول کاراته قاره کهن بایستد و قهرمان شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=34933
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه