میهن صنعت:

کمیته انضباطی AFC فردا به دوپینگ بازیکن عراق رسیدگی می‌کند

میهن صنعت: پس از شکایت رسمی مسئولات فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست روز یکشنبه به پرونده دوپینگ بازیکن تیم عراق رسیدگی می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»  به نقل از مهر هوشنگ مقدس در مورد نشست مسئولان فدراسیون فوتبال با مسئولان AFC پیرامون شکایت از تیم عراق به خاطر استفاده از یک بازیکن دوپینگی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در نشست صبح امروز مدارک و مستندات‌‎مان را به مسئولان AFC ارائه کردیم و پس از بررسی این مدارک، آنها را تحویل گرفتند.

وی در ادامه افزود: قرار است صبح فردا یکشنبه مسئولان کمیته انضباطی AFC در نشستی این مساله را بررسی کرده و به شکایت ایران از تیم عراق به خاطر استفاده از یک بازیکن دوپینگی رسیدگی کند.

سرپرست کاروان تیم ملی ایران در ادامه تاکید کرد: فیفا در جریان دوپینگ بازیکن عراق است زیرا 2 روز پیش از دیدار ایران و عراق، مسئولان نادو ایران طی نامه‌ای به فیفا، آنها از این موضوع با خبر هستند. البته مسئولان فیفا در جریان این مساله بوده ولی تا این لحظه جوابی به ما نداده‌اند.

مقدس همچنین گفت: نمی‌خواهم امید واهی بدهیم اما تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا از حق و حقوق ایران دفاع کنیم. البته منتظریم جواب مشخصی از سوی مسئولان AFC دریافت کنیم و پس از آن مشخص می‌شود به ادامه رقابتها باز می‌گردیم یا تدارک سفر به ایران را خواهیم دید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=68228
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه