عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با میهن صنعت عنوان کرد :

کمیسیون اقتصادی مجلس مخالف استیضاح وزیر اقتصاد است

مجلس در حال حاضر تعطیل است و نمایندگان در حوزه ی انتخاباتی خود حضور دارند با این حال برخی از همکاران در مجلس به دنبال طرح این موضوع بوده اند اما هنوز این نامه دیده نشده و خبر موثقی از آن نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، روز گذشته خبرهایی مبنی بر استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی در برخی از رسانه های داخلی منتشر شد که در شرایط تعطیلی مجلس، انتشار اینگونه خبرها کمی زیرکانه به نظر می رسید.

نماینده مردم سبزوار در گفتگو با برخی رسانه ها اعلام کرده بود که تا کنون با امضاء 25 نماینده، طرح استیضاح طیب نیا، کلید خورده است.

سیدحسن حسینی شاهرودی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار «میهن صنعت» عنوان کرد : مجلس در حال حاضر تعطیل است و نمایندگان در حوزه ی انتخاباتی خود حضور دارند با این حال برخی از همکاران در مجلس به دنبال طرح این موضوع بوده اند اما هنوز این نامه دیده نشده و خبر موثقی از آن نداریم.

وی عنوان کرد : اکثریت اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی کشور مخالف می باشند، همانطور که در طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز مخالف این امر بودند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پایان دولت یازدهم بیان داشت : استیضاح وزرا آن هم در سالهای پایانی عمر دولت، کارشناسی نیست و باید کمی در آن تفکر شود.استیضاح وزیر اقتصاد نیز در همین مسیر قرار دارد و قطع به یقین حوزه اقتصاد از این عملکرد متضرر خواهد شد.

وی افزود : گویا دلیل استیضاح طیب نیا را نا کار آمدی دولت در حوزه اقتصاد مطرح کرده اند که باید یاد آور شد که حوزه اقتصاد متشکل از یک تیم چند نفره از عناصر اقتصادی دولت می باشند که باید در خصوص علت طرح استیضاح، هماهنگی در آن بخش به وجود بیاید.

شاهرودی در پایان عنوان کرد : با تغییر یک وزیر آن هم در شرایط فعلی اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد و در این خصوص بهتر است خود دولت به این نتیجه برسد که اگر وزیر مربوطه به هماهنگی لازم نرسیده است با استفاء آن، جایگزین دیگری معرفی شود چنانکه بهتر است مشکلات اقتصادی را خود دولت پاسخگو باشد و نه مجلس.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=95288
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه