«میهن صنعت» :

کمیسیون تلفیق در میزان افزایش حقوق کارمندان دولت تجدید نظر کند

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی افزایش ۳ درصدی حقوق کارکنان دولت با توجه به تورم ۴۰ درصد به ویژه بعد از حذف ارز ترجیحی، ظلم به آنها دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، «احسان ارکانی» در نشست علنی روز چهارشنبه (۲۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حقوق کارکنان دولت  ۳ درصد به اضافه ۵۳۰ هزار تومان دیده شده است که این ظلم به کارمندان دولت با تورم ۴۰ درصدی به ویژه بعد از حذف ارز ترجیحی است و باید در این باره کمیسیون تلفیق بازنگری کند.

 

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس خطاب به وزیر کشور افزود: عدم رعایت قانون در انتصابات توسط استاندار خراسان رضوی به ویژه معاونت عمرانی و تأکید استاندار بر اخذ جمعیت یاران در شهرستان‌ها برای انتصاب فرمانداران مصداق بارز دخالت در انتصابات است.

 

وی در دیگر تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت و درمان افزود: جذب و استخدام نیروهای طرحی علوم پزشکی نیشابور و فوق‌العاده ویژه کادر درمان را درخواست دارم. همچنین از وزارت کشور درخواست دارم نسبت به ارتقاء بخش‌های حوزه انتخابیه به شهرستان و ایجاد استان خراسان مرکزی با مرکزیت نیشابور را در دستور کار قرار دهند.

 

ارکانی تصویب فوق‌العاده خاص کارکنان قضائیه را طبق ماده ۱۳۰ و توجه به میراث فرهنگی نیشابور هم از وزیر گردشگری تقاضا کرد./ایرنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=237244
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه