میهن صنعت :

کیفیت در همه جوانب حتی در تبلیغ

میهن صنعت :‌ ب ام و یک قرن با سوخت های فسیلی در عرصه حمل و نقل نام و شهرتی برای خود دست و پا کرد و اکنون از این میراث برای موفقیت خودروهای برقی خود بهره می جوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ب ام و برای موفقیت در بازار خودروهای برقی نیاز به فروش مدل i3 دارد اما برای فروش آن متوسل به ایده های شکل گرفته در مدل  i8 شده و به خوبی تأثیر تبلیغات بجا و به موقع را می داند. ب ام و برای آن که بتواند ایده خود را به درستی انتقال دهد در ساخت تبلیغ خود از کارگردان نامزد شده برای دریافت جایزه اسکار کمک گرفته است.

گاس ون سان  Gus Van Sant سازنده فیلم های Good Will Hunting [شکار خوش نیت]، Milk [شیر] و Finding Forrester [پیدا کردن فارستر] است که او هم هنگام ساختن تبلیغ ب ام و از صدای سام هازلداین  Sam Hazeldine بهره گرفته است. ب ام و می داند که ضمیر ناخوداگاه مردم تا چه حد با فیلم های سینمایی و صدای هنرپیشگان عجین شده و همان طور که در ساخت خودروهای خود وسواس به خرج می دهد و از بهترین مصالح و بهترین روش ها بهره میگیرد،هنگام تبلیغ هم کم نمی گذارد و به بهترین ها مراجعه می کند. به این ترتیب معلوم می شود که ب ام و برای رسیدن به بهترین کیفیت، از الگوی معین و حساب شده پیروی می کند. 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48521
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه