میهن صنعت :

کیفیت محصولات ام.وی.ام در ایران افزایش می‌یابد

میهن صنعت : قائم مقام شرکت چری چین گفت: می‌خواهیم در 3 تا 5 سال آینده محصولاتمان را در ایران مدرنیزه کرده و خط استاندارد محصولات ام.وی.ام را در سطح جهانی ارتقا دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، فنگ در همایش بین المللی صنعت خودروی ایران اظهار کرد: 10 سال است که شرکت چری با برند ام.وی.ام وارد بازار ایران شده است.

وی با بیان این‌که چری 16 سایت و کارخانه تولیدی در سراسر جهان دارد خاطرنشان کرد: اولین کارخانه تولیدی چری در خارج از چین در بم ایران احداث شده است.

فنگ ادامه داد: چری قطعات محصولاتش را از چین به ایران آورده و مونتاژ می کند اما به زودی این قطعات در ایران تولید خواهد شد.

وی افزود: می خواهیم جلسات سطح بالایی با دولت ایران برای تسهیل فعالیت‌های خود داشته باشیم.

قائم مقام شرکت چری چین با بیان این‌که چری یک مرکز تحقیق و توسعه در ایران ایجاد خواهد کرد تصریح کرد:‌ می خواهیم که محصولات ام.وی.ام را از ایران به کشورهای دیگر صادر کنیم.

وی ادامه داد:‌ تمرکز چری همواره بر روی کیفیت محصولاتش بوده و توجه زیادی در زمینه توسعه مراکز تحقیق و توسعه داشته است.

وی افزود: چری موتور محصولاتش را به آمریکا، آلمان و ژاپن نیز صادر می‌کند بنابراین محصولات این شرکت از استانداردهایی بالایی برخوردار است.

قائم مقام شرکت چری چین با بیان این‌که چری در سال 1997 ایجاد شده تصریح کرد: محصولات ما در 80 کشور دنیا از جمله ایران فروخته می‌شود./ایسنا

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=32705
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه