عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

کیفیت نان در کلانشهرها افزایش نیافت

ميهن صنعت : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم با انتقاد از کیفیت پایین نان های پخته شده در نانوایی ها گفت: در حال حاضر کیفیت نان های پخته شده در نانوایی ها با کیفیت پایین به دست مصرف کننده می رسد که یکی از دلایل آن آرد تحویلی به آن هاست.

به گزارش « ميهن صنعت » احد خیری در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به کیفیت پایین نان های تولیدی در نانوایی ها گفت: همواره مردم از نانوایی ها انتظار دارند تا نان با کیفیت پخته و به دست آن ها برسانند، در صورتیکه مهم ترین عامل در ارتقاء و یا تنزل کیفیت نان، آرد تحویلی به نانوایی هاست که باید از سوی مسئولین اجرایی مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نبود نظارت کافی بر روی آردهای تحویلی به نانوایی ها باعث شده تا نانوایی ها نیز نتوانند نان با کیفیت تولید کرده و در اختیار مردم قرار دهند.

وی تأکید کرد: دولت می تواند با نظارت دقیق بر عملکرد کارخانه های تولید آرد، بر کیفیت آردهای تولید شده در این کارخانه ها نظارت کرده تا شاهد تولید نان با کیفیت و مطلوب در نانوایی ها باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، کیفیت نان در شهرهای کوچک و روستاها ارتقاء یافته است، گفت: متأسفانه کیفیت نان در کلان‌شهرهایی مانند تهران به علت عدم نظارت مناسب دستگاه‌های اجرایی افزایش نیافته است.

وی در ادامه از کیفیت آرد تحویلی به نانوایی‌ها انتقاد کرد و گفت: البته تا زمانی که نانواها آرد باکیفیتی دریافت نکنند، نمی‌توانند نان با کیفیت نیز تولید کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادوآر شد: از سوی دیگر اگر این فرهنگ در میان مردم نهادینه شود که نان نامطلوب و بی‌کیفیت را مصرف نکنند نانواها نیز خود را ملزم به پخت نان با کیفیت خواهند کرد.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان این که در کلانشهرهایی مانند تهران کیفیت نان ارتقای چندانی نیافته، افزود: متأسفانه پس از حذف یارانه نان، در شهرهای بزرگ نظارت چندانی بر چگونگی پخت نان و کیفیت آن انجام نشده که باید بیشتر به آن رسیدگی شود./

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1035
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه