میهن صنعت :

گاز‌بهای مناطق حادثه‌دیده بخشوده می‌شود

میهن صنعت : مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اعلام این که گازرسانی به مناطق زلزله‌زده در کمترین زمان انجام می‌شود از تشکیل یک کارگروه برای تدوین آیین‌نامه‌ای برای مشخص‌کردن جزییات بخشش گاز‌بهای مناطق حادثه‌ دیده خبر داد.

به گزارش میهن صنعت مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اعلام این که گازرسانی به مناطق زلزله‌زده در کمترین زمان انجام می‌شود از تشکیل یک کارگروه برای تدوین آیین‌نامه‌ای برای مشخص‌کردن جزییات بخشش گاز‌بهای مناطق حادثه‌ دیده خبر داد.

محمدرضا غروی با بیان این‌که دولت برای کمک به زلزله‌زدگان خواستار بخشش گازبهای مصرفی این مناطق شده است، گفت: البته تاکنون جزییات این طرح مشخص نیست.

وی با اشاره به این‌که بعد از اعلام این خبر توسط هیات دولت این مساله مطرح شد که آیا امکان بخشش گاز بهای مصرفی مناطقی که دچار سیل شده‌اند نیز وجود دارند، گفت: به همین دلیل نیاز بود که جزییات طرح بخشودگی گازبهای مصرفی مناطق حادثه‌ دیده تدوین شود.

مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اعلام این‌که یک کارگروه برای تعیین جزییات آیین‌نامه طرح بخشودگی گاز بهای مصرفی مناطق حادثه دیده تشکیل شده است، گفت: این کارگروه مشخص می‌کند که بخشودگی گاز بها در چه فاصله‌ زمانی، به کدام دسته از مصرف‌کنندگان (بخش خانگی، تجاری و صنعتی) و کدام حوادث اعطا شود.

غروی افزود: هم‌چنین باید مشخص شود که بخشش گاز بهای مصرفی شامل کل مصرف می‌شود یا این‌که بخشی از آن را در بر می‌گیرد.

گازرسانی به مناطق حادثه دیده در کمترین زمان

مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مورد گازرسانی به مناطق زلزله‌زده و سیل زده توضیح داد: در هر کجا عملیات اسکان انجام شده باشد، کار گازرسانی هم انجام شده است.

غروی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: تمامی روستاهای زلزله‌زده در آذربایجان شرقی که بازسازی شده‌اند و در آنها مردم ساکن شده‌اند گاز آنها نیز وصل شده است.

غروی خاطرنشان کرد: در باقی روستاهای آسیب‌دیده نیز در صورت بازسازی یا بازگشت ساکنان آن برای ادامه زندگی در کمترین زمان شرکت ملی گاز، گاز آنها را وصل خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8132
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه