میهن صنعت گزارش می دهد:

گام بلند مرسدس برای شکست تسلا+تصاویر

دایملر، مالک برند مرسدس بنز در روز دوشنبه از عرضه تمامی خودروهای الکتریکی خود تا سال 2020 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در روز سه شنبه، این خودروساز آلمانی از خودروی تمام الکتریکی مفهومی خود با عنوان EQA رونمایی کرد. پیش بینی می شود این خودرو الگوی خودروهای الکتریکی آینده این سازنده ی خودروهای لوکس باشد.

هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و تولید انبوه این خودروی فوق العاده منتشر نشده است اما پر واضح است که مرسدس تمرکز ویژه ای بر ساخت و طراحی خودروهای کامپکت دارد. دکتر زیتچه، مدیر عامل مرسدس بنز اذعان کرد: "ما در حوزه تولید و عرضه خودروهای الکتریکی جدی هستیم"

براساس اخبار منتشر شده از سوی این شرکت محبوب آلمانی، به نظر می رسد این خودروی الکتریکی سریع به دنبال شکست خودروی مدل 3 تسلا است. برای آشنایی با خودروی  EQA مرسدس از نمایی نزدیک تر با «میهن صنعت» همراه شوید.

 

مرسدس بنز

خودروی EQA در هر بار شارژ قادر به پیمودن 400 کیلومتر و یا 250 مایل در ساعت، در حالی که این میزان در خودروی مدل 3 تسلا 220 مایل در ساعت است.

 

خودرو الکترونیکی

این ابر خودروی مفهومی از طریق اتصال دوشاخه و یا به صورت القایی شارژ می شود.

مرسدس بنز

مرسدس مدعی است 0 تا 62 مایل را در کم تر از 5 ثانیه طی می کند. تسلا مدل 3 قادر به پیمودن 0 تا 60 مایل در 5.1 ثانیه است.

 

مرسدس بنز الکترونیکی

این خودروی لوکس الکتریکی دارای سقف شیشه ای پانوراما و نیز پنجره های بزرگ در عقب است. تسلا سقف شیشه ای را تنها در نسخه های پریمیوم عرضه می کند.

 

بنز eqa

پنل مشکی به همراه نوار چراغ های الکتریکی نمایی فوق العاده جذاب به این خودرو بخشیده، در حالی که تسلا مدل 3 از ظاهری ساده برخوردار است.

 

اسپورت پلاس

این خودرو از دو حالت رانندگی به نام های اسپورت و اسپورت پلاس بهره برده است.در هنگام رانندگی در حالت اسپرت، این پنل مشکی در نمای جلویی خودرو یک بال افقی را نشان می دهد.

 

حالت اسپورت پلاس مرسدس بنز

در هنگام رانندگی در حالت اسپورت پلاس، نمایی جلویی خودرو شبیه به جلو پنجره ای های خودروهای کلاسیک است.

 

خودرو برقی مرسدس بنز

و در نهایت، مرسدس 500.000 نسخه از این ابر خودرو تا سال 2025 روانه بازار خواهد کرد. تسلا از تولید انبوه مدل 3 خبر داد.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=133919
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه