میهن صنعت :

گردشگري، منبع اشتغال 255 ميليون نفر در جهان

میهن صنعت : سازمان جهاني گردشگري صنعت توريسم را منبع اشتغال 255 ميليون نفر در جهان اعلام كرد.


میهن صنعت : سازمان جهاني گردشگري صنعت توريسم را منبع اشتغال 255 ميليون نفر در جهان اعلام كرد.

 

به گزارش میهن صنعت به نقل از ایسنا، چند روز تا روز جهاني گردشگري (27 سپتامبر)، سازمان جهاني جهانگردي در گزارشي از اشتغال 255 ميليون نفر در سراسر در صنعت گردشگري و صنايع مربوط به آن خبر داد.

 

به گزارش يورو توربو نيوز، صنعت گردشگری با خلق 225 میلیون شغل گردش مالي، 9 درصد از کل تولید ناخالص اقتصاد جهانی را به خود اختصاص داده، اين در حالي است كه سازمان جهاني جهانگردي تا چند روز ديگر ميزبان مراسم روز جهاني جهانگردي خواهد بود كه در شهر «ماس پالوماس» كشور اسپانيا با الهام از شعار «گردشگري و انرژي پايدار» برگزار مي‌شود.

 

در اين مراسم كه با حضور نمايندگاني از صدها كشور و با سخنراني دكتر «طالب ريفاعي» ـ دبيركل سازمان جهاني جهانگردي ـ آغاز خواهد شد، شرايط صنعت گردشگري جهاني در يك سال گذشته و افق‌هاي پيش رو مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

 

سازمان جهانی جهانگردی كه هدف از تاسیس آن ترویج و توسعه جهانگردی است، در سال 1975 تاسیس و بزرگترین تشکیلات جهانی جهانگردی محسوب می‌شود.

 

مقر دائمی این سازمان در شهر مادرید قرار دارد و از مهمترين اهداف آن مي‌توان به کمک به توسعه اقتصادی کشورها از طریق گسترش جهانگردی، تقویت نقش جهانگردی به عنوان یک عامل حیاتی در بازرگانی جهاني، تاکید بر اثرات فرهنگی و اجتماعی جهانگردی بر زندگی ملل، حمایت از منافع حقوق جهانگردی و سازمانهای جهانگردی، آگاهی و نظارت دائم در زمینه های حفاظت محیط زیست و بهبود روش زندگی اشاره كرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=4053
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه