"اختصاصی میهن صنعت"

گزارش تصویری روز دوم نمایشگاه خودرو مشهد

هفدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته در حالی دومین روز خودرا سپری کرد که جو سالن و غرفه های خودروسازان، فضای بسیار متفاوت تری با روز اول داشت. دومین روز نمایشگاه مصادف شده بود با روز خبرنگار و بر همین اساس برخی از غرفه داران به همین مناسبت از خبرنگاران این حوزه تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هفدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته در حالی دومین روز خودرا سپری کرد که جو سالن و غرفه های خودروسازان، فضای بسیار متفاوت تری با روز اول داشت. دومین روز نمایشگاه مصادف شده بود با روز خبرنگار و بر همین اساس برخی از غرفه داران به همین مناسبت  از خبرنگاران این حوزه تجلیل به عمل آوردند.خودروسازی BYD  و نگین خودرو آن دسته از غرفه دارانی بودند که زحمات یک ساله گذشته خبرنگاران حوزه خودرو را ارج نهاده و از آنا تقدیر و تشکر کردند.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد که از 16 مرداد ماه سال جاری آغاز به کار کرده است تا 20 مرداد ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند جهت حضور در نمایشگاه و بازدید از محصولات خودروسازان داخلی و خارجی از ساعت 17 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی مشهد حضور بهم رسانند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=129517
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه