میهن صنعت :

گسترش همكاري‌ ايساكو و رنو در حوزه خدمات پس از فروش

میهن صنعت : مدیرارشد خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی رنو – نیسان با تاکید بر توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات رنودرایران اعلام کرد:استانداردهاي جديد و به روزدرارائه خدمات ايجادواجرايي می شود.

به گزارش میهن صنعت به نقل از ایکو پرس ، كريستين بوكو" مدير ارشد خدمات‌ پس از فروش گروه خودروسازي رنو- نيسان دردیدار علي نمكين مديرعامل شرکت ایساکو با وی با بیان این مطلب خبراز مشاركت و همكاري لازم در راستاي توسعه و تكميل دانش فني و آموزش پرسنل ايساكو در "رنو آكادمي"داد.


علی نمکین مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دراین دیدار به برنامه‌ريزي ايران‌خودرو براي توليد خودروهاي وانت تندر، تندردنده اتوماتيك و تندر فاز 2 اشاره و ضمن تشريح فعاليت‌هاي این شرکت به منظور سرويس‌دهي مناسب ، خواهان همکاری و برنامه‌ريزي صحيح در اين حوزه با توجه به تجربيات رنوشد.


وی از دیگر توافق ایساکو و شرکت رنو – نیسان رادردوحوزه ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات عنوان کرد و اظهارداشت :مشاركت در تامین خودروهای مورد نیاز ایساکو جهت دوره‌‌هاي آموزش تخصصي توسط شركت رنو، پيش از ورود به بازار و  برگزاري جلسات مستمر به منظور ارتقا سطح كيفي سرويس‌دهي ازدیگر توافقات بین ایساکو و رنو است .

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6009
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه