«میهن صنعت» گزارش می دهد:

گشایش بزرگترین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو خاورمیانه در تهران

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران با حضور مقامات وزارت صنعت ، معدن و تجارت و مدیران همه شرکت ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران با حضور مقامات وزارت صنعت ، معدن و تجارت و مدیران همه شرکت ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که از امروز تا 24 آبان ماه بر پا خواهد بود و صدها کمپانی و شرکت داخلی و خارجی، نوین ترین صنایع، قطعات تولیدی و خدمات خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دهند.

رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت:به جرات می توان اذعان کرد که نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران بی تاثیری تحریم های آمریکا را به اثبات رساند به طوری که در این نمایشگاه بیش از هفتصد کمپانی و شرکت حضور دارند.

قهرمانی اضافه کرد: اهمیت سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران موجب شده است تا برخی از کشور ها از جمله ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی و هند در این نمایشگاه به صورت گروهی حضور یابند.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 27 هزار متر مربع و در 14 سالن نمایشگاهی و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بر پا شده است.

رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهارن اضافه کرد: برگزاری 12 همایش و کارگاه علمی آموزشی با حضور مهندسان، متخصصان و استادان دانشگاه ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیات صنعتی، تجاری و بازرگانی داخلی و خارجی، برخی از برنامه های جانبی این دوره از نمایشگاه است.

گفتنی است در این نمایشگاه انواع قطعات و مجموعه های خودرو، انواع قطعات فنی و موتوری خودرو، انواع قطعات بدنه خودرو، انواع ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، مجموعه های تحقیقاتی و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو، لوازم تزئیناتی خوردو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو و سایر تجهیزات و خدمات این حوزه در معرض دید علاقمندهن قرار می گیرد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خوردو تهران از امروز تا 24 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=166199
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه