میهن صنعت:

گوشی چینی 5.5 اینچی با پردازنده 8 هسته‌ای عرضه شد

میهن صنعت: گوشی هوشمند جدید هوواوی موسوم به G750 مبتنی بر پردازنده 8 هسته‌ای محصولی است که شامل نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی می‌شود که البته کیفیت تصویر در آن 720 پیکسل اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  منابع آگاه تصاویری منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد شرکت هوواوی گوشی هوشمند جدید خود موسوم به G750 را به تولید رسانده است که گفته می‌شود این محصول مبتنی بر پردازنده هشت هسته‌ای MT6592 ساخت شرکت MediaTek تولید شده است.

شرکت MediaTek که از پردازنده پرقدرت جدید خود بسیار احساس رضایت می‌کند، مدعی است که این محصول نخستین پردازنده واقعی هشت هسته‌ای موبایلی در جهان محسوب می‌شود و این توانایی را دارد که هر هشت هسته به صورت همزمان مورد استفاده قرار گیرند.

این محصول با پردازنده با پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 5 Octa SoC سامسونگ متفاوت است. زیرا این پردازنده کره‌ای به گونه‌ای طراحی شده است چهار هسته سریع‌تر یا چهار هسته کندتر را برحسب نیاز مورد استفاده قرار می‌دهد.

پردازنده جدید MediaTek قادر است از سیستم پخش تصاویر ویدیویی با کیفیت 4 هزار پیکسل پشتیبانی کند و در عین حال قابلیت پشتیبانی از دوربین دیجیتالی 16 مگاپیکسلی و ضبط تصاویر با کیفیت fullHD برای آن تعریف شده است.

گوشی هوشمند جدید هوواوی موسوم به G750 محصولی است که شامل نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی می‌شود که البته کیفیت تصویر در آن 720 پیکسل اعلام شده است.

به گزارش فارس این گوشی هوشمند بزرگ رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد و گفته می‌شود که روی آن نسخه 4.2.2 سیستم‌عامل اندروید نصب شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=32763
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه