میهن صنعت :

1623 تاکسی فرسوده در انتظار نوسازی

میهن صنعت : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تعداد یک هزار و 623 تاکسی فرسوده در انتظار باز شدن سایت نوسازی خودروهای فرسوده هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، علیرضا حکیم فعال اظهار کرد: در صورت همکاری خودروسازان و باز شدن سایت طرح نوسازی ناوگان، در سال جاری بیش از یک‌هزار و 500 دستگاه تاکسی فرسوده بالای 10 سال سن تبدیل به احسن می‌شوند.

وی ادامه داد: در سال گذشته به سبب بسته شدن سایت نوسازی ناوگان، تبدیل به احسن تاکسی‌های فرسوده انجام نشد و در حال حاضر نیز حدود یک‌هزار و 623 تاکسی بالای 10 سال در ناوگان حمل و نقل شهر اصفهان فعالیت دارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: تاکسی‌های فرسوده حداقل 50 درصد بیشتر از تاکسی‌های نو سوخت مصرف می‌کند و به همین سبب نوسازی تاکسی‌های فرسوده یکی از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان است.

به گزارش فارس، وی اضافه کرد: روزانه رانندگان بسیاری به سایت نوسازی خودرو جهت تبدیل به احسن مراجعه می‌کنند، اما این سایت بسته است و خدماتی به متقاضیان ارائه نمی‌کند و همه ارگان‌ها باید با هم همکاری داشته باشند تا بتوانیم خودروهای فرسوده را از ناوگان تاکسیرانی خارج کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=20366
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه