نائب رئيس كميسيون انرژي :

نفت ایران هرگز تلنبار نمی شود، مشتری خود را دارد

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر این که شایعه ۳۰ میلیون بشکه نفت بدون مشتری در ایران گفت: نفت بدون مشتری در ایران، جو سازی روانی در آستانه مذاکرات ۵+۱ است.

به گزارش «ميهن صنعت » ناصر سودانی در گفت‌وگو با خانه ملت افزود:ادعای آژانس بین المللی انرژی مبنی بر این که ایران ۳۰ میلیون بشکه نفت بدون مشتری دارد ، کذب محض و جوسازی روانی علیه ایران در آستانه مذاکرات ۵+۱ است.

نماینده مردم  اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که خرید نفت ترکیه و هندوستان بیش از میزان پیش بینی شده در برنامه است ، اظهارداشت: در حال حاضر نه تنها  نفت بدون مشتری نداریم بلکه با توجه به میزان خرید بالای نفت باید تولید را افزایش دهیم تا جوابگوی این درخواست باشیم.

وی ادامه داد: ایران همه ساله در فصل بهار که فصل تعمیر پالایشگاه‌های مصرف کننده نفت سنگین است بخشی از نفت تولیدی خود را ذخیره می کند تا با آغاز فصل سرما بتواند نفت تولیدی خود را با قیمت بالاتری بفروشد.

سودانی با انتقاد از سیاست های غرب در خصوص جوسازی های رسانه‌ای یادآورشد: نفت ایران هرگز تلنبار نمی شود و به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد مشتری خود در بازارهای بین المللی را از دست نمی دهد./

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1015
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه