نیاز جامعه به ارتباط بانک و شبکه های اجتماعی هر روز بیشتر می شود
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین گفت: با رشد شبکه های اجتماعی در کشورهای توسعه یافته و به تبع آن در حال توسعه نیاز جامعه به ارتباط بانک و شبکه های اجتماعی هر روز بیشتر می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سید محمدحسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، ضمن اشاره به نیاز جامعه به ارتباط بانک و شبکه مجازی بیان داشت: باانک های کشور با توجه به پیشرفت دیجیتالی باید در حوزه های مختلف بانکداری، ارتباطات و حتی اطلاع رسانی به سمتی روند که بتوانند با شبکه های اجتماعی ارتباطی منطقی برقرار سازند.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر بانک های بزرگ دنیا برای اینکه ارتباط مشتریان خود را با واحدهای مصرف کننده و تولیدکننده کوتاه تر کنند به سمت و سویی رفته اند که از شبکه های اجتماعی بیشترین بهره را ببرند. سید محمدحسین استاد بهترین راه حل برای بانک های کشور را استفاده از تکنولوژی های به روز و وین تک ها و استفاده از روش های مختلف برای پرداخت ها و درگاه های الکترونیکی دانست و بیان داشت: بانک ایران زمین نیز به همین دلیل تلاش خواهد نمود تا در حوزه های مختلف و در شبکه های اجتماعی مختلف حضور داشته و ضمن اطلاع رسانی، بانکداری و خدمت رسانی نوینی را به عرضه مشتریان خود برساند و امیداوریم بانک ایران زمین بتواند با استفاده از این فرصت و پتانسیل مناسب که در کشور ما وجود دارد و همگام با سرعت پیشرفت تکنولوژی در کشورمان، اقدامات و خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه کند.