برق صنایعی که قبض 2 دوره را پرداخت نکنند قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق نواحی استان تهران با بیان اینکه برق صنایعی که دو دوره قبض خود را پرداخت نکنند قطع می‌شود گفت: پروسه قطع و وصل برق صنایع همچنان با پرداخت نشدن قبوض برق برقرار است.

 


فارس: سیدعلی بربند  افزود: شرکت توزیع برق نواحی استان تهران به بیش از 15 هزار واحد صنعتی برق‌رسانی می‌کند و بیش از 42 درصد انرژی برق فروخته شده این شرکت مربوط به صنایع است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در چند روز گذشته برق واحدهای صنعتی استان تهران به دلیل بدهی قطع شده است اظهار داشت: در استان تهران هیچگونه خاموشی برق برای صنایع اعمال نشده است، البته اگر واحد صنعتی دارای بدهی باشد و بعد از دو دوره آن را پرداخت نکند برق این واحد صنعتی قطع می‌شود.

بربند تاکید کرد: پروسه قطع و وصل برق صنایع برقرار است و وقتی بدهی‌های برق که مربوط به مصرف برق آنهاست از سوی صنایع پرداخت نشود مجبور به اعمال خاموشی برای آنها هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق نواحی استان تهران با تاکید بر اینکه به محض پرداخت بدهی از سوی صنایع برق آنها نیز وصل می‌شود گفت: به طور کلی صنایع وضعیت چندان بدی ندارند که بخواهند پول برق خود را نیز ندهند اما به طور استثنا هستند واحدهایی که به دلایلی در پرداخت بدهی با مشکل مواجه هستند.

بربند ادامه داد: به عنوان مثال لاستیک البرز به دلایلی که گرفتاری داخلی عنوان شده است از دادن پول برق و بدهی‌های خود عاجز است که خوشبختانه با جلسه‌ای که در استانداری تهران برگزار گردید قرار شد مبلغی را پرداخت و مبلغی را از سایر مسیرها پرداخت کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1294
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه