رونمایی از کدیلاک CT4-V
کدیلاک همچنان به ساخت سدانهای خود ادامه میدهد و آنها را فراموش نکرده است. این خودروساز به تازگی سبد محصولات خود را آپدیت و بسیاری از مدلها را جایگزین کرده است.به طور مثال به تازگی CT4 جایگزین ATS شده و نکته جالب آن این است که کدیلاک به جای اینکه ابتدا نسخه استاندارد آن را معرفی و سپس نسخه قدرتمندتر آن یعنی سری V را معرفی کند، برعکس عمل کرده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کدیلاک همچنان به ساخت سدانهای خود ادامه میدهد و آنها را فراموش نکرده است. این خودروساز به تازگی سبد محصولات خود را آپدیت و بسیاری از مدلها را جایگزین کرده است.به طور مثال به تازگی CT4 جایگزین ATS شده و نکته جالب آن این است که کدیلاک به جای اینکه ابتدا نسخه استاندارد آن را معرفی و سپس نسخه قدرتمندتر آن یعنی سری V را معرفی کند، برعکس عمل کرده است. نسخه V کدیلاک همیشه جذاب و قدرتمند بوده است و حالا که کدیلاک در این مدل برعکس عمل کرده باید به سراغ پیشرانه آن برویم تا ببینینم CT4-V در چنته چه دارد.
پیشرانه 4 سیلندر 2.7 لیتری مجهز به توربوشارژر این خودرو 320 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید میکند که توسط یک گیربکس 10 سرعته به هر چهار چرخ و یا چرخهای عقب منتقل میشود.این خودرو نیز مانند برادر بزرگتر خود که به تازگی و همراه با این مدل معرفی شد توان کمتری نسبت به مدل قبلی دارد و خریداران را حسابی ناراحت کرده است.وزن کمتر و تقسیم وزن 50/50 تا حدودی این نقیصه را پوشش داده است اما چیزی از ناراحتی مشتریان کم نخواهد کرد. نسخه دیفرانسیل عقب به سیستم مگنتیک راید 4 و دیفرانسیل ضد لغزش تجهیز شده و نمونههای چهارچرخ متحرک نیز از دمپرهای غیر فعال MVS ZF استفاده میکند.
سیستم ترمز برمبو با دیسکهای 12.6 اینچی ترمزگیری خوب و ایمنی برای این خودرو به ارمغان خواهد آورد. طراحی خارجی این مدل بسیار شبیه به CT5 است و نکات مشترک بسیاری با یکدیگر دارند.در خصوص آپشن، تجهیزات و اطلاعات دقیقتر هنوز چیزی منتشر نشده و کدیلاک قصد دارد آنها را در هفته آینده و همزمان با رونمایی از نسخه استاندارد مطرح کند.میتوان انتظار داشت این مدل نیز از سوپرکروز استفاده کند هرچند که کدیلاک قبلا اعلام کرده بود سدان اسپرت نیازی به این سیستم ندارد.این خودرو نیز اوایل سال آینده تولید خواهد شد.
انتهای پیام/