«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مک لارن آرتورا اسپایدر و GTS به موناکو آمدند

مک لارن آرتورا اسپایدر و GTS به موناکو آمدند. این رویداد از 6 الی 9 ژوئن میزبان علاقه مندان به دنیای خودروهای لوکس و اسپرت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مک لارن آرتورا اسپایدر برای دومین بار در رویداد Top Marques موناکو در معرض نمایش عموم قرار می گیرد. این نمایشگاه در Grimaldi Forum از تاریخ 5 الی 9 ژوئن برگزار شده که قرار است شاهزاده آلبرت دوم با این ابرخودروی هیبریدی  در پیست معروف مونت کارلو رانندگی کند.

این خودرو در میان سوپر اسپورت های کمیاب نمایشگاه قرار می گیرد که نسخه اسپایدر خودرو آرتورا در بخش های قدرت، عملکرد و سواری بهبود یافته است که تمامی این تغییرات در نسخه کوپه مشاهده می شود.

 

مک لارن آرتورا اسپایدر از یک پیشرانه با قدرت 700 اسب بخار و 720 نیوتون متر گشتاور بهره برده که به لطف آن، صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت (0 تا 62 مایل) را در کمتر از 3 ثانیه طی می کند و بیشینه سرعت آن به 205 mph می رسد. رنج مسافتی این خودرو را در حالت 100 درصد الکتریکی 21 مایل است.

رونمایی از GTS در موناکو

مک لارن  GTS  نیز در این رویداد حضور دارد و در شوروم سازندگان به نمایش گذاشته شده است. با توجه به پکیج و مشخصات آیرودینامیک GT’s، مدل GTS پیشرفت‌های بصری جدیدی را معرفی می‌کند و بیشتر شاهد تغییرات ظاهری هستیم. براساس تعریف ” کاربردی ترین ابرخودرویی که می توان با پول خرید” این خودرو ساز بریتانیایی، پیش بینی می شود که این خودرو برای استفاده در فضای شهری مناسب باشد.

ویژگی های ظاهری این خودرو در نگاه نخست جلب توجه می کند که این مشخصات در نمای عقب و جلو خودرو دیده می شود.  تریم های مشکی براق، شیشه عقب کشیده و بزرگ، طراحی پنجره ها و آینه ها باعث شده تا این خودرو ظاهری جذاب و جوان پسند داشته باشد.

مک لارن GTS جدید از پیشرانه ای با قدرت 635 اسب بخار و گشتاور 630 نیوتون متر بهره برده که صفر تا 62 مایل آن برابر با 3.1 ثانیه است و بیشینه سرعت آن به  203 mph می رسد.

نمایشگاه Top Marques موناکو چند روزی است که برگزار شده و بیش از 160 شرکت‌کننده دارد و انتظار می‌رود حدود 11 هزار بازدیدکننده از این رویداد بازدیدکنند. گردهمایی Top Marques Monaco رویدادی است که هر ساله در انجمن Grimaldi موناکو برگزار می شود. تعداد زیادی از تامین کنندگان هواپیماهای لوکس، خودرو، قایق، ساعت، جواهرات در این رویداد محصولات خود را در معرض نمایش قرار می دهند و به عبارت دیگر، پاتوق علاقه مندان به محصولات لوکس است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=283498
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه