همکاری سایپا یدک و نامی خودرو برای ارائه تجربهای متفاوت از خدمات پس از فروش
نامی خودرو پیشرو از انعقاد قراردادی با سایپا یدک به منظور بهبود کیفیت و رضایت مشتریان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نامی خودرو پیشرو از انعقاد قراردادی با سایپا یدک به منظور بهبود کیفیت و رضایت مشتریان خبر داد. این قرارداد در روز دوشنبه 7 آبان 1403 با حضور با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت سایپا یدک به همراه مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت نامی خودرو پیشرو امضا شد.
ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات ویژه برای نخستین بار
شرکت نامی خودرو پیشرو با انعقاد این قرارداد، گامی بزرگ در جهت بهبود کیفیت و رضایت مشتریان خودروهای وارداتی برداشته و این برای نخستین بار است که گارانتی 5 ساله برای دارندگان خودروهای تویوتا ارائه می شود.
دکتر اردلان حسینی؛ مدیرعامل سایپا یدک در ابتدای این نشست، جلب رضایت مشتریان و بهبود خدمات پس از فروش را از اولویتهای اساسی دانست و عنوان کرد: خودروهای تویوتا از کیفیت بالایی برخوردار هستند وبه همین دلیل، جایگاه ویژهای در بازار ایران دارند که طی این همکاری برای نخستین بار گارانتی ۵ ساله خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه می دهیم.
وی همچنین افزود: این دو شرکت باید رضایتمندی مشتریان را در اولویت قرار داده تا با همکاری هم، اقدام اثرگذار را به بهترین نحو ممکن، اجرا کنند.
مهندس هادی سرهنگی؛ مدیرعامل شرکت نامی خودرو پیشرو نیز در ادامه عنوان کرد: ارائه خدمات مناسب با در نظر گرفتن چشم انداز تویوتا با عنوان “بهترین خدمات در هر شهر” یکی از اهداف اصلی ما است علاوه بر گارانتی 5 ساله و 150هزار کیلومتری برای خودروهای تویوتا، خدمات ویژه دیگری نیز در برنامه خود داریم.
Platinum Warranty، تجربهای متفاوت از خدمات پس از فروش
مدیرعامل شرکت نامی خودرو پیشرو از ارائه طرح خدمات منحصر به فرد با عنوان Platinum Warranty خبر داده که در علاوه بر گارانتی 5ساله، شامل مواردی مانند کارشناسی رایگان هنگام فروش و امداد خودرو در سراسر کشور می شود که قرار است تحت نظارت تیمی متخصص و مطابق با استانداردهای تویوتا به مشتریان ارائه شود.
آغاز این همکاری می تواند استانداردهای جدیدی را برای خدمات پس از فروش در بازار ایران ایجاد کند و تجربهای لذتبخشتر و پایدارتر برای دارندگان تویوتا به همراه داشته باشد.
انتهای پیام/